تعریف و تمجید‌ها از ستاره خط دفاعی کرواسی بازی به بازی فزونی می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی یکی از سه نامزد یوفا برای جایزه بهترین بازیکن فصل 23-2022 است. او نامزد جایزه‌ای شده که اگر این دوره دریافتش نکند دیگر به آن نخواهد رسید.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که او بهترین فرصت و تنها بخت حزب جمهوری‌خواه برای پس گرفتن کاخ سفید است حتی اگر با اتهامات کیفری روبه‌رو باشد.
اگر ادن هازارد را بدترین خرید تاریخ رئال بدانیم، قطعا لوکا یوویچ دومین خرید بد تاریخ کهکشانی‌هاست، ولی باشگاه به‌زودی از طریق او به چهار میلیون یورو خواهد رسید.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
اگر فصل دوم مسی در پاری‌سن‌ژرمن بهتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد، چه؟ فقط او و وینیسیوس به رکورد 20 گل و 20 پاس گل در این فصل رسیده‌اند.
آرات یک برند است و اگر بخواهیم در پیج او تبلیغ کنیم، در بدترین حالت روزی دو میلیون درآمد خواهیم داشت!
جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 این تیم مقابل برنلی در جام حذفی بار دیگر درخشید و سه گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
لوئیس سوارز اطمینان دارد که اگر نیمار در بارسا می ماند و به پی اس جی نمی رفت، می تواند برنده توپ طلا شود.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
بازیکن سابق تیم ملی مراکش می گوید که اگر وحید هلیل هوژیچ سرمربی تیم می ماند، آنها از گروهشان صعود نمی کردند.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا، بار دیگر به شایعه بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد و گفت که در صورت نیاز، از هیچ اقدامی برای محقق شدن این اتفاق دریغ نخواهند کرد.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ