دیه‌گو سیمئونه بار دیگر از آنتوان گریزمان تمجید کرد و گفت او به خیلی ها ثابت کرد در موردش اشتباه فکر می کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد کلبا علی‌رغم درخشش مهدی قائدی اما نتوانست مقابل الشارجه امتیازی کسب کند و شکست خورد.
در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.
لوکاس هرناندز می‌تواند نقش مهمی برای اتلتیکو مادرید بازی کند؛ اما قرار نیست این مدافع بایرن مونیخ به اتلتیکو برگردد.
مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات امسال فوتبال ایران، فصل بدون گلی است که دو ستاره پرسپولیس یعنی وحید امیری و مهدی ترابی پشت سر می‌گذارند. این دو بازیکن که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌اند، هرگز هیچ فصلی را بدون گل پشت سر نگذاشته‌اند، اما حکایت لیگ بیست‌ودوم برای آن‌ها فرق داشته است.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی را به مارکو آسنسیو، هافبک این تیم، ارائه کرده اما اولویت این بازیکن پول نیست.
در حالی که بعد از سامان نریمان‌جهان، چند بازیکن دیگر هم قصد جدایی از نفت مسجدسلیمان را داشتند، اما اتفاق دیگری رخ داد.
مهدی عبدی در بازی ون پارس فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
هنوز مشخص نیست مهدی ترابی برای کدام تیم‌های یونان رزومه خود را ارسال کرده، اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبود.
تعریف و تمجید‌ها از ستاره خط دفاعی کرواسی بازی به بازی فزونی می‌گیرد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
رقیبان او را غواص (شیرجه‌زن) و متقلب (برای گرفتن پنالتی) خطاب می‌کنند. او در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر تلاش برای گرفتن پنالتی و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما بسیار بیشتر از بازیکنی است که پنالتی می‌گیرد.
مهدی تارتار می‌گوید تیمش با وجود چند بازیکن مصدوم به پیروزی رسید.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
اما بر اساس تازه‌ترین خبر‌های رسیده از پورتو رئیس باشگاه همان نقشه‌ای که برای دیاز کشیده می‌خواهد برای مهدی طارمی بکشد. فروش این بازیکن در تعطیلات زمستانی.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
مدافع تیم فوتبال پیکان می گوید کاپیتان شدن برای یک بازیکن متولد 80 کار دشواری است اما او برایش این مسائل مهم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ