اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زیرساختی فوتبال ایران، گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
با توجه به تعویق یک هفته‌ای هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرین امروز طلایی‌پوشان تعطیل شد و سرمربی تیم به بازیکنان سپاهان استراحت داد.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
تراکتور یکی از جذابترین تیمهای این فصل لیگ برتر ایران است که با حضور ستاره‌های جدید سروشکل یک تیم مدعی قهرمانی را خواهد داشت.
امیر قلعه‌نویی به شاگردان خود یک روز استراحت داد تا از ابتدای هفته تمرین را از سر بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردای تیمش را تعطیل کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردای تیمش را تعطیل کرد.
اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
یحیی گل محمدی تصمیم به تعطیلی تمرین امروز تیمش گرفت.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
بازیکنان استقلال پیش از عید 24 ساعت تمرین تیم را تعطیل کردند و این اعتراض یک روزه در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تیم بود.
همزمان با تعطیلی تمرینات پرسپولیس، مهاجم برزیلی این تیم نیز یک هفته به مرخصی خواهد رفت.
همزمان با تعطیلی تمرینات پرسپولیس، مهاجم برزیلی این تیم نیز یک هفته به مرخصی خواهد رفت.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از دیدار با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر تمرینات تیمش را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد.
تمرینات تیم نساجی بعد از شکست دو بر یک در برابر مس کرمان به مدت 48 ساعت تعطیل شد.
اعضای تیم فوتبال پیکان امروز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ایران‌خودرو به تمرین پرداختند.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز در توییتی نوشت: گاز یک استخر لاکچری ویژه ثروتمندان و بچه پولدار‌های تهران، با اطلاع‌رسانی به موقع قطع شد
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که دنیا نگاه خاصی به ایران دارد، گفت: تیم‌های شرکت کننده در هر تورنمنتی به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می‌کنند.
پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین باعث شد پادشاه این کشور روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کند.
لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از دو هفته تعطیلی برای مسابقات تیم ملی در فیفادی نوامبر، فردا از ساعت ۱۳ از سر گرفته خواهد شد.
تمرینات تیم استقلال بعد از برتری یک بر صفر در برابر ذوب آهن با نظر ریکاردو ساپینتو به مدت دو روز تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ