مراسم تشییع جنازه «پله» اسطوره فوتبال جهان و برزیل امروز در شهر سانتوس در حال برگزاری است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
تمرین تاکتیکی شاگردان حسین عبدی به مدت یک ساعت در زمین تمرین ورزشگاه پاتوم تانی برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان دومین دیدار خود در مسابقات کافا، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود ایران به پایان رسید.
تیم های ملی جودو ایران و عراق از روز یک شنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودو ورزشگاه آزادی اردوی مشترکی را آغاز خواهند کرد.
استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده شده و مدیران باشگاه رفسنجانی در انتظار دستور رئیس جمهور برای افتتاح آن هستند.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ورزشگاه غدیر اهواز که طی سال‌های اخیر به حال خودش رها شده بود، حالا چند ماهی می‌شود که دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
پیروزی 4 بر 2 در ورزشگاه نقش‌جهان یک بازگشت درخشان از تیمی بود که برخی از ناظران بر فوتبال ایران به توانایی‌هایش شک کرده بودند.
یکی از دیدارهای حساس امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
سرمربی فجر سپاسی به شدت نسبت به وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
رفتار یک نفر در میکسدزون ورزشگاه باعث خشم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شد.
در ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار ایران و آمریکا، یک ایرانی هماهنگ کننده پزشکی این دیدار است.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه در یک پیست خاکی برای قضاوت در جام جهانی آماده شده بود، گفت: آوردن کمک داور ویدئویی (VAR) کار سختی نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
درباره تیم کشاورز در فوتبال ایران بسیار گفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ