مسابقات کشتی آزاد قهرمانی در 5 وزن دوم در حال برگزاری است و ایران بیش از هر چیز به فکر قهرمانی در بخش تیمی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
امروز یحیی گل‌محمدی بیش از هر روز دیگری شبیه به مربی استاد پرافتخارش بود
رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی بیش از یک درصد رشد کرد و از ۸۸ دلار و 50 سنت عبور کرد.
اگرچه امروز دربند برای تهرانی‌ها یادآور طبیعت‌گردی و کوهنوردی است، اما آبادی دربند بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد و از دوران ناصرالدین‌شاه برای مردم تهران روستایی شناخته شده بود.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۸ هزار واحد مواجه شده و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفته است.
امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از ۵برابر تقاضا بود.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
وزیر صمت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه‌ خودرو شناسه رهگیری دریافت کردند که با یک کد دستوری می‌توان فهمید که قطعه اصالت دارد یا خیر.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز یکشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با پنجاه و سومین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست اشغالگران صهیونیست است؛ جنایتی که جهانیان شاهد آن بودند و هیچ واکنش حقیقی به آن نشان ندادند.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار داوطلب کنکور سال جاری برای انتخاب رشته مجاز شدند که از این تعداد ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ