کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام پخش سرود ملی این کشور نتوانست جلوی اشکش را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندتن از دختران گروه سرود گریه کردند و این موضوع به آقای رئیس جمهوری منتقل شد که این‌ها دوست داشتند با شما عکس یادگاری بگیرند و دوست داشتند این سرود با تمرکز و در یک فضای بهتری اجرا شود.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
در مجمع سالیانه گروه بهمن، سهامداران بهمن به ایجاد سود پایدار رای مثبت دادند.
حال و هوای متروی تهران و اجرای یک گروه سرود در روز جشن بزرگ غدیر را مشاهده می‌کنید.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال تا تبدیل شدن ضربه یامگا به گل پیروزی بخش آبی‎‌پوشان، رفتار کاملا متفاتی با سایر اعضای تیمش داشت.
سرود «سلام فرمانده ۲» به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین» رونمایی شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بر مزار سرباز گمنام در مسکو تاج گل گذاشت. این بخشی از جشن به مناسبت روز مدافعان میهن در روسیه است. در حالی که رهبر روسیه برای لحظاتی در مقابل تاج گل ایستاده بود، یک گروه موسیقی نظامی سرود ملی روسیه را نواخت.
مشهورترین ترانه فوتبال جهانی چگونه به فوتبال گره خورد؟ این موضوع گزارش خواندنی ورزش سه است.
سروش رفیعی که برای باز شدن گره بازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، شاهد باخت تیمش بود
گربه های خیابانی در روزهای سرد سال، دنبال جای گرم و نرم می گردند و در این بین، بیمارستان ها، یکی از همین پناهگاه های گربه ها شده است.
گربه های خیابانی در روزهای سرد سال، دنبال جای گرم و نرم می گردند و در این بین، بیمارستان ها، یکی از همین پناهگاه های گربه ها شده است.
هم‌خوانی گروه سرود در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
یکی از گروه های مخالف رژیم سعودی درباره پروژه خطرناک ریاض در راستای تغییر هویت جزیره شیعه نشین تاروت از توابع استان القطیف در شرق عربستان هشدار داد.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وحید امیری در بازگشت به تمرینات پرسپولیس مورد استقبال همه هم‌تیمی‌هایش به خصوص سروش رفیعی قرار گرفت.
تبعات تصمیمات دولت در لایحه بودجه تا چهارشنبه هفته جاری دامن بازار سرمایه را گرفته بود و سهامداران هر روز بیشتر از روز قبل شاهد از دست رفتن سرمایه های خود بودند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی شاخص کل بورس به کمتر از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز رسید.
بیش از ۲۰ روز از ابلاغ ۵ فرمان بورس توسط معاون اول رئیس جمهور می گذرد؛ ۵ فرمانی که در آن سیاست‌های حمایتی دولت از بورس طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی ابلاغ شد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ