هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لباس ستاره مصری لیورپول هنگام استقبال از بازیکن ژاپنی این تیم سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
ویدئویی از گل زیبای نانی به لیورپول در سال ۲۰۰۷ و شادی گل زیباترش را مشاهده می‌کنید. این بازیکن پرتغالی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ در منچستر حضور داشت و ۲۵ گل به ثمر رساند. او هم اکنون و در سن ۳۶ سالگی در تیم ملبورن ویکتوری در استرالیا بازی می‌کند
ستاره لیورپول حدود یک ماه قبل از شروع فصل جدید فوتبال ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تعطیلات پر سر و صدایی در یونان داشته است.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
لحظاتی پس از تعویض، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویضی از جمله صلاح به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.
ستاره لیورپول در ابتدای بازی با لیون فرانسه در ورزشگاه آل مکتوم النصر دبی در حالی که دست دو معلول را گرفته بود وارد زمین شد.
ناپولی که در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده بود، سرانجام در آنفیلد مقابل لیورپول متحمل باخت شد.
لیورپول که در دو دیدار قبلی برابر سیتی و وستهام در لیگ برتر پیروز شده بود، به دنبال کسب سومین برد پیاپی بود، ولی برابر تیم قعرنشین حرفی برای گفتن نداشت تا نتایج سینوسی این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.
لیورپول که در دو دیدار قبلی برابر سیتی و وستهام در لیگ برتر پیروز شده بود، به دنبال کسب سومین برد پیاپی بود، ولی برابر تیم قعرنشین حرفی برای گفتن نداشت تا نتایج سینوسی این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.
در حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس، آرسنال بعد از ۴ باخت متوالی موفق شد سرانجام لیورپول را شکست دهد.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
گیج شدن جواد خیابانی گزارشگر بازی لیورپول و اورتون بعد از گل تایید نشده اورتون توسط داوران را ببینید.
با این تساوی لیورپول ۹ امتیازی شد تا به صورت موقت به رده پنجم صعود کند. اورتون با ۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.
در ادامه شبیه‌سازی بازی منچستریونایتد و لیورپول را با لگو مشاهده می‌کنید.
خلاصه دیدار تیم‌های فوتبال فولام و لیورپول را ببینید.
خلاصه دیدار تیم‌های فوتبال فولام و لیورپول را ببینید.
خلاصه دیدار تیم‌های فوتبال فولام و لیورپول را ببینید.
گل نخست لیورپول به فولام که داروین نونیس به ثمر رساند را در ادامه ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ