بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
رای بدوی پرونده صادق زیبا کلام و کیفرخواست برای هنگامه شهیدی صادر شدند.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می خواهد به CAS شکایت کند.
وکیل برخی از خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ درباره حکم بدوی صادر شده برای این پرونده گفت: ما این حکم را قبول نداریم و به آن اعتراض می‌کنیم.به عنوان وکیل وظیفه‌ام این است که اعتراض کنم و خانواده‌ها را تشویق به اعتراض کنم به این امید که عدالت اجرا شود ولی بیشتر خانواده‌ها در جلسات آخر دادگاه به این جمع‌بندی رسیدند که این دادگاه حکم عادلانه نخواهد داد.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
رییس کل دادگستری مازندران: رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه‌های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود.
جلسه قرائت رای پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.
حضور یک عضو کمیته بدوی انتخابات فوتبال در جلساتی که در دفاتر شخصی نامزدها برگزار می شود، نمی‌تواند معنا و مفهومی غیر از جانبداری و نقض بی طرفی این کمیته داشته باشد و رای صادره در مورد صلاحیت آن فرد را مخدوش می‌کند
اداره حقوقی منطقه ۹ با ارایه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲ میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قتل زن شهرستانی در خانه اجاره‌ای
مواد طبیعی که فشار خون را کاهش می‌دهد
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: تکرار این رخدادها به صلاح افغانستان نیست.
کاش ماجدی به حق رای اعضای مجمع و همچنین حق رقابت سایر کاندیداهای ریاست احترام بگذارد و اینطور علنی خود را پیشاپیش رئیس فدراسیون قلمداد نکند.
دیروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شده و در رای گیری بین پنج عضو اصلی و علی البدل، سه نفر مخالف گرفتن استعلام بودند و این کار را برای وجهه فوتبال ایران در فیفا نادرست می‌دانند
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ