رییس کل دادگستری مازندران: رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از ۱۸ هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران، از ترخیص بیش از ۱۴ هزار تن جُو از انبارهای بندر نوشهر خبر داد.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متاسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع‌کننده‌ی آرد یارانه‌ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحد‌های خبازی را بر‌عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله‌های صوری و فروش آرد یارانه‌ای نوع یک، در بازار آزاد و با چند برابر قیمت، اقدام می‌کردند.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.
ساری- رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به پرونده ذرت های آلوده در بنادر استان گفت: محموله ذرت وارده به بندر نوشهر از ابتدا و قبل از ورود آلوده بوده است.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن‌ماه سال قبل را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
ساری-رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قاتل شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در دادگاه کیفری یک استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست ضارب آیت الله سلیمانی خبر داد و گفت: سلامت روحی متهم در حین ارتکاب جرم طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به تأیید رسیده است.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم اعدام برای جواد روحی، یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در نوشهر خبر داد.
رسانه قوه‌قضاییه نوشت: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
رییس کل دادگستری مازندران گفت: منازعه میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائمشهر با ورود نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت.
رییس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸ زندانی مربوط به اغتشاشات در اجرای دستور اخیر رییس قوه قضاییه خبرداد.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به دستگیری قاچاقچیان چوب که اقدام به حمله به نگهبان منابع طبیعی در شهرستان چمستان کرده بودند اظهار کرد: با ورود دادستان چمستان به عنوان مدعی العموم و همکاری نیروی انتظامی قاچاقچیان چوب بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ