در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، شاگردان حسن رنگرز در 5 وزن دوم به مصاف رقبای خود رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید نورافکن یکی از غایبان اصلی تمرین سپاهان بود که با حضور هواداران و اهالی فوتبال برگزار شد.
تیم فوتبال امید ایران برای تکرار افتخار 8 سال قبل تلاش می‌کند؛‌ شاگردان عنایتی امیدوارند قهرمان غرب آسیا شوند.
امیر قلعه‌نویی با آرامش خاصی در کنار زمین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش مقابل افغانستان شد.
امیر قلعه‌نویی با آرامش خاصی در کنار زمین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش مقابل افغانستان شد.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
اخراج امین عدلی مقابل بوخوم می توانست به قیمت از دست رفتن سهمیه اروپایی برای لورکوزن تمام شود.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از 14 هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال امین اسماعیل نژاد را را رها نمی‌کند.
دیدگاه کادر فنی تیم ملی فرنگی در مورد انتخاب سنگین‌ وزن تیم آسیایی این بود که سال گذشته تیم بنا در اولانباتور از این محل لطمه خورد و باید راه را بر تکرار آن اتفاق بست که امین میرزازاده وارد تیم آسیایی شد.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
امروز یحیی گل‌محمدی بیش از هر روز دیگری شبیه به مربی استاد پرافتخارش بود
لژیونر ایرانی تیم الوکره دوباره دچار مصدومیت شده است.
هافبک ایرانی الوکره در جریان شکست مقابل الدحیل یک نیمه در زمین حضور داشت.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
بازیکنان و طرفداران تیم ملی فوتبال برای تکرار جشن پیروزی در جام جهانی لحظه شماری می‌کنند.
امیر ارسلان مطهری اگر نمایش خوب خود در بازی با هوادار را تکرار کند و موجب پیروزی استقلال شود، می تواند به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شود.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
سرمربی استقلال با دو تغییر در دقایق ابتدایی نیمه دوم، سعی در تغییر نتیجه و جریان بازی دارد.
امیر عرب براقی به عنوان داور بازی آلومینیوم و پرسپولیس در هفته دوم انتخاب شد.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
در طی ۱۱ ماه گذشته تعداد کل ثبت نام ها به یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۶ نفر و تعداد کل احراز هویت ها در سامانه سجام به یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۶۰ رسیده است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۴۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ