عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه محرومیت چهار ماهه مهدی جاوید درست نیست، گفت: مقصر اصلی ماجرای جاوید باشگاه کراپ بوده چرا که بازیکن را تحریک کرده است.
رئیس فدراسیون با بیان این که مقصر اصلی کسی است که پول فوتبال را نمی‌دهد، گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اورتون از مصدومیت ستاره تیمش مارکوس راشفورد عصبانی بود و مصدومیت او را به برنامه فشرده بازی‌های یونایتد مرتبط دانست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
بشیری تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش که حقوق اسفند ماه بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته فقط آموزش و پرورش مقصر نبود بلکه سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.
افراطی‌های پی اس جی اعلام کرده‌اند که یکشنبه در بازی خانگی برابر رن، علیه لیونل مسی سوت خواهند زد.
اهواز - بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان خود را بابت از دست دادن یک موقعیت خوب گلزنی مقصر در شکست تیمش در برابر استقلال تهران معرفی کرد.
دبیر انجمن حبوبات ایران گفت: تجار در مبادی ورودی کشور محصولات را با قیمت متعارف به بنکداران می فروشند؛ اگر در بازار حبوبات نوسان قیمتی وجود دارد موضوع به مدیریت و نظارت بر بازار بر می گردد.
طبق آمار‌های ارائه شده از سوی منابع روسی، آمار رسمی کشته شدگان ارتش اکنون ۸۹ نفر است که نسبت به آمار قبلی ۶۳ کشته، بالاترین تلفات جانی است که مسکو از زمان آغاز جنگ تجربه کرده است.
ماهشهر- رئیس دادگستری بندر امام از محکومیت مسئولان اسبق شهرداری و آبفای این شهرستان خبر داد.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
در گزارش کمیته تحقیقات آمده است، عامل مرکزی ششم ژانویه یک نفر بود، دونالد ترامپ که بسیاری دیگر از او پیروی کردند. هیچ یک از حوادث روز ششم ژانویه بدون او اتفاق نمی‌افتاد.
سرمربی نساجی معتقد است با وجود شکست برابر نفت آبادان این تیم روند خوبی را طی می‌کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقصر اصلی ریزش مجدد بقایای ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است.
مقصر پرسپولیسی شدن کاوه رضایی کیست؟
طبیعتا افرادی که برانکارد را حمل می‌کنند اهل شهر میزبان مسابقه هستند و بر اساس قوانین آن‌ها باید در دورترین فاصله نسبت به نیمکت تیم میهمان قرار بگیرند. چنین مسئله‌ای، اما در خیلی از ورزشگاه‌های کشور و بازی‌های لیگ رعایت نمی‌شود.
سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از ۱۲۰ کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها ۷ ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه ۱۴۰۰ گذشته بود و پیش از آن نیز در سال ۱۳۹۸ سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما ابعاد خسارتش با سیل اخیر شاید برابری می‌کرد.
رفیعی احتمالاً تنها فوتبالیستی است که بعد از دو بار ترک پرسپولیس و حضور در تیم‌های رقیب یا رفتن برای پول اینقدر از سوی هواداران باشگاه تحویل گرفته می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تخصیص یارانه نقدی به همه مردم با مبالغ یکسان باید گسترش یابد، گفت: همچنین، پرداخت یارانه نقدی باید ادامه دار باشد؛ نه اینکه فقط برای دو ماه این مبالغ پرداخت شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر کشوری اعلام کند به دانش فنی و خدمات فنی مهندسی ایران نیاز دارد، حتما مورد قبول ماست، زیرا از یک سو صادرات در بخش فنی مهندسی به خودی خود غیر قابل تحریم است و از سوی دیگر، می‌توانیم از ظرفیت پالایشی کشور مد نظر برای خنثی‌سازی تحریم‌ها استفاده لازم را ببریم.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب، اظهار کرد: اعتماد عمومی حتی از جانب همان کسانی که به این دولت رای داده اند کاهش یافته است
مقصر تعلیق لیگ برتر ایران استقلال و پرسپولیس نیستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ