مهاجم تیم ملی ایران تبدیل به مهاجم اول لورکوزن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
منچستریونایتد در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 1-0 پیروز شد.
دروازه بان محبوب مهدی تارتار احتمالا در ملوان انزلی نیز کنار او خواهد بود.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
دنی سبایوس خوش شانس بود که از تکل وحشتناک مدافع سویا جان سالم به درد برد.
اتلتیکومادرید در بازی خارج از خانه برابر اسپانیول، یکی از تیم‌های شانس سقوط به دسته پایین‌تر به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.
ایران شانس آورد ترامپ آمد و با یک تصمیم غیرقابل دفاع از برجام خارج شد. اگر خانم کلینتون به کاخ سفید وارد می‌شد، به احتمال زیاد از برجام بیرون نمی‌رفت، ولی به سوی استفاده از مکانیسم ماشه حرکت می‌کرد؛ کاری که به علت خروج آمریکا از برجام از عهده ترامپ خارج بود.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
افسانه و عسگر که تا همین چند روز قبل با هم زیر یک سقف زندگی می‌کردند حالا هر کدام در خانه پدری شان زانوی غم بغل گرفته‌اند و پیوند بین آن‌ها رنگ و بوی خون گرفته است.
استقلال خوزستان با برتری دو گله در خانه پارس جنوبی بار دیگر به رده دوم جدول لیگ آزادگان صعود کرد تا شانس خود برای لیگ برتری شدن را همچنان دنبال کند.
مدافع میانی تیم فوتبال هوادار می‌گوید امیدوار است بار دیگر شانس حضور در سپاهان را پیدا کند.
دو مردی که در جریان بازی رئال مادرید برابر الچه به خانه کریم بنزما، ستاره فرانسوی، دستبرد زده بودند پیدا شدند.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
خیبر بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شد و توانست در جدال خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست یاید و همچنان شانس صعود را برای خود حفظ کند.
پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد که سه تیم از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.
"کورتنی اسمیت" و "شان تاپهام" در کتاب "خانه‌هایی که می‌توانند جهان را نجات دهند" بیش از ۱۵۰ پروژه را در سراسر جهان مورد بررسی قرار داده‌اند.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
تیم فوتبال پاری سن ژرمن درهفته چهارم لیگ یک فرانسه در خانه مقابل موناکو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.
استقلال اگرچه موفق شد در خانه به یک پیروزی سخت و اقتصادی برسد اما در تحقق این امر خوش شانس هم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ