اتلتیکومادرید در بازی خارج از خانه برابر اسپانیول، یکی از تیم‌های شانس سقوط به دسته پایین‌تر به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
خوسلو، سومین گلزن برتر لالیگا، گل صعود اسپانیا به فینال لیگ ملت‌ها را در واپسین دقایق به ایتالیا زد.
روملو لوکاکو به دلیل عملکرد عالی و گلزنی در پیروزی 3-2 اینتر مقابل آتالانتا به طور گسترده در رسانه‌های ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد برای فینال لیگ قهرمانان آماده است.
تیم زنان اتلتیکومادرید با پیروزی 3-1 در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.
پلیس ملی اسپانیا خبر داد که سه نفر از توهین کنندگان به وینیسیوس در جریان بازی یکشنبه شب والنسیا-رئال را دستگیر کرده است.
سویا با کامبکی دیدنی با نتیجه 3-2 اسپانیول را شکست داد و به 3 امتیاز ارزشمند دست یافت.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.
رئال مادرید با پیروزی 3-2 مقابل ویارئال، به دور یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد.
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
کمیته برگزاری مسابقه فوتبال اسپانیا را رد شکایت باشگاه اسپانیول اعلام کرد که بارسلونا بازنده دربی اعلام نمی شود و نتیجه تساوی 1-1 معتبر است.
باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
در دیداری نفسگیر شیرهای اطلس از سد اسپانیا گذشتند تا به شگفتی‌سازی ادامه دهند. لاروخا با وجود کنترل کامل بر توپ و میدان در باز کردن دروازه در وقتهای عادی و اضافه ناموفق بود تا مراکش با درخشش بونو دروازه‎بان خود در ضربات پنالتی، آنها را به خانه بفرستد.
تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی در دیداری دوستانه موفق شد اردن را 3-1 شکست دهد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با 3 مدال طلا و 3 برنز روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.
رئال مادرید که تا دقیقه 88 برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست 1-3 پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ