ایران شانس آورد ترامپ آمد و با یک تصمیم غیرقابل دفاع از برجام خارج شد. اگر خانم کلینتون به کاخ سفید وارد می‌شد، به احتمال زیاد از برجام بیرون نمی‌رفت، ولی به سوی استفاده از مکانیسم ماشه حرکت می‌کرد؛ کاری که به علت خروج آمریکا از برجام از عهده ترامپ خارج بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زرندیه- فرمانده انتظامی استان مرکزی از وقوع یک فقره گروگان‌گیری نافرجام در شهرستان زرندیه خبر داد.
رسول خطیبی امروز طی دو نوبت با مدیران پیکان برای قبول هدایت این تیم در لیگ بیست و سوم به مذاکره نشست.
در پی تلاش‌های نافرجام برای کودتا علیه دولت منتخب در قرقیزستان، ۱۱۰ سرباز و مقام دولتی طی این عملیات دستگیر شدند و کمیته دولتی امنیت ملی این کشور تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.
فرنگی‌کار 43 ساله بلاروسی - آمریکایی که در مسابقات اوپن تلاش نافرجامی برای رسیدن به سهمیه فاینال ایکس داشت، در مرحله دوم انتخابی کشتی فرنگی آمریکا هم روی تشک خواهد رفت.
کوه سریال معروف بازی تاج و تخت، هنگام تلاش برای بلند کرد وزنه 250 کیلوگرمی از ناحیه سینه مصدوم شد.
ستاره گران‌قیمت دورتموند خوشحالی نافرجامی در انتهای بازی با اشتوتگارت داشت.
وینگر مس کرمان یک موقعیت بسیار عالی برای گلزنی را با بدشانسی از دست داد.
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
یک زن روز یکشنبه و دقایقی پیش در ایستگاه گلشهر متروی کرج اقدام به خودکشی کرد.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند که در فضای مجازی پربازدید شد.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند.
وزارت خارجه آلمان در اقدامی مداخله جویانه به بهانه ناآرامی های پراکنده اخیر در ایران اعلام کرد: دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات برجام نمی‌بینیم!
مادر الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، خاطره جالبی از تلاش این بازیکن برای ترک جشن قهرمانی این تیم را تعریف کرد.
کیلیان امباپه از روبرت لواندوفسکی خواسته تا تابستان گذشته در پاری سن ژرمن به او بپیوندد.
یکی از برترین بازیکنان حال حاضر دنیا در دیدار برابر سوییس خوشحالی نافرجامی را تجربه کرد.
مشهد ـ فرماندار مشهد با اشاره به بروز ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: دشمن از مدت‌ها قبل برنامه داشت تا در ایران اسلامی ناآرامی ایجاد کند.
مهدی طارمی پس از ثبت اولین گل خود در جام جهانی با انگیزه در صدد بازگرداندن تمرکز و عزم از دست رفته هم تیمی‌هایش برآمد.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: این حجم اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود .
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
دو روز پیش سه سارق در تلاش بودند تا وارد خانه دنی کارواخال، مدافع راست و یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید، شوند ولی در این راه ناکام ماندند.
سمنان- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند، گفت: ایران اسلامی یک بار دیگر اقتدار و سربلندی خود را به دنیا نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ