رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب «نعمان کورتولموش» را به عنوان رئیس جدید مجلس ملی کبیر جمهوری ترکیه تبریک گفت.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره علت تاخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس داد.
محمدباقر قالیباف برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
نورالدین جان اسماعیل اف رئیس مجلس قانون گذاری ازبکستان با قالیباف دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی وارد فرودگاه الجزیره کشور الجزایر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیأتی پارلمانی، به منظور شرکت در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی،عازم الجزایر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) دقایقی پیش وارد ترکیه شد.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...
هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمان سوریه، دوشنبه ۹ آبان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی انتخاب احمد عبدالعزیز جاسم السعدون به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نظر رئیس جمهور همچنان بر معرفی دو وزیر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی به مجلس پابرجاست و اظهارات معاون پارلمانی نیز خلاف این نیست.
در این انتخابات محمدباقر قالیباف با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد. محسن پیرهادی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. ابوالفضل عموئی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.
فعالان بازارفعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود. ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، انتخاب اعضای هیات رئیسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت. محمدباقر قالیباف توانست رأی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست ریاست مجلس را کسب کند.
طی دوسال گذشته ، چون مقرر شده بود ،اختلاف ها، علنی نشود ، رفتار پارلمانی پایداری ها نیز همسو با قالیباف و حامیانش بود و در انتخابات هیات رئیسه هم ، به قالیباف رای دادند اما اینک با اعلام نامزد مستقل برای ریاست مجلس ، نشان دادند که از ادامه ائتلاف تاکتیکی پیشین و تن دادن به الزامات آن ، منصرف شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ