باشگاه استقلال در اقدامی عجیب ۲ بازیکن خود را به تیم امید تحویل نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
هافبک باتجربه استقلال دوست نداشت بار دیگر همراه با این تیم در کسب جام حذفی ناکام بماند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازهم استقلال از اشتباهات داوری آسیب دید گفت: اشتباهات داوران تمام شدنی نیست و آبی ها بیشتر از هر تیم دیگری از این موضوع ضربه خوردند.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
معاون ورزشی نساجی امیدوار است که این تیم با پیروزی برابر استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.
باشگاه استقلال اعلام کرد در بازی با پارس جنوبی نیز یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و مجددا به رده دوم جدول بازگشت تا جای پرسپولیس را بگیرد.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به نیمکت مربیگری اعلام آمادگی کرد.
تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول به پیروزی رسید تا در روز توقف دو مدعی دیگر جای خود را در رده دوم محکمتر کند.
استقلال در حالی برای بازی با سپاهان راهی اصفهان شده که باز هم قادر به استفاده از بازیکنان زیادی در ترکیب نیست.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن به موقع مطالباتشان اعتصاب کرده اند؛ یک اتفاق تکراری که در دو تیم بارها تکرار و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل نساجی مازندران مشخص شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
باشگاه استقلال تاکید کرد بازهم اجازه حضور به دوربین های تلویزیونی در نشست خبری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را نمی دهد.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ