تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تارتار بار دیگر در معرض یک سوال قرار گرفت: چرا به استقلال و پرسپولیس باختی؟
دو بازیکن خارجی استقلال این شانس را دارند که برای اولین بار در تاریخ با استقلال برنده سه‌گانه شوند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه دو تیم به دلیل موقعیتشان در جدول نباید بازی را واگذار کنند، گفت: لحظه ها در این دیدار می تواند یک تیم را برنده از زمین خارج کند.
بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره صدمین تقابل تیم‌های سرخابی گفت: رد قهرمانی لیگ از دربی می‌گذرد و هر تیمی برنده شود به نظرم شانس خیلی زیادی در بردهای بعدی‌ خواهد داشت.
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می‌رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
هافبک نساجی معتقد است که تیمش می‌توانسته مقابل استقلال برنده باشد و 3 امتیاز به جای یک امتیاز دشت کند.
باشگاه استقلال تاکید کرد که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مشکلی رای حضور در این تیم ندارد.
تیم پرسپولیس در دربی جوانان تهران موفق شد استقلال را با یک گل شکست دهد.
شکست تراکتور مقابل استقلال در یکی از تاکتیکی‌ترین بازیهای چند وقت اخیر فوتبال ایران رقم خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کمتر سابقه داشته یک مربی در استقلال این اندازه اخراج شود، گفت: رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده و حرف‌های ما برای او تکراری.
مسئولان استقلال در حال مذاکره با یک برند آرایشی بهداشتی هستند تا بتوانند این شرکت را به عنوان اسپانسر انتخاب کنند.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
تقابل استقلال خوزستان و مس شهربابک در پایان ۹۰ دقیقه بدون برنده پایان یافت.
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است
گزارش میدانی از روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان بیانگر این است که با گذشت چهار هفته از دستور دولت بر انجام این کار بانک‌ها می‌گویند بخشنامه‌ای دریافت نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ