باشگاه استقلال اعلام کرد در بازی با پارس جنوبی نیز یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز وضعیت مهدی هاشمی نسب برای دیدار فردا برابر ملوان مشخص نیست.
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با بیان این که این چه میزبانی در هفته اول لیگ برتر است، گفت: تصمیم گرفتیم دیگر در آزادی بازی نکنیم.
رییس فدراسیون هندبال گفت: وضعیت حضور تیم‌های ملی هندبال در بازی‌های آسیایی مشخص نیست و نمی‌دانیم تکلیفمان چیست.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
ستاره استقلال وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
مدیر تیم امید بعد از جلسه با مهدی تاج و مهدی محمدنبی پاسخ روشنی درباره وضعیت این تیم نداد!
رضا حدادیان، مالک نساجی دغدغه‌ای ویژه برای رفع نواقص ورزشگاه وطنی قائمشهر دارد.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید اینتر از وضعیت آمادگی جسمانی روملو لوکاکو راضی نیست و برای تمدید قرارداد قرضی او دچار تردید شده است.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته و وضعیت اردوها و ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان درخصوص آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را ارائه کرد.
پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می‌گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده‌اند بوده یا نه. تمام افرادی که آن شب در بیمارستان بودند آزمایش دادند. پس از آزمایش مشخص شد که سم یونجه در شربت وجود داشته است، اما نمی‌دانیم چرا علت اصلی را بازگو نکردند.
فخرالسادات محتشمی پور: آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است؛ و با اینکه آقایان خواستندکه دارو‌های همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه‌ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی‌دانیم که ایشان کجاست؟ از این رو، نسبت به حفظ جان آقای تاجزاده احساس خطر می‌کنم و‌نسبت به حفظ سلامتشان هشدار می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ