دانشمندان مؤسسه بوتانتان در سائوپائولو، برزیل می گویند مولکولی که در زهر نوعی ماهی به نام Thalassophryne nattereri یافت شده است، توانایی بسیاری را در کنترل التهاب ریه نشان داده و می تواند به عنوان پایه ای برای یک داروی موثرتر آسم عمل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
سم کر، ستاره استرالیایی چلسی، به دلیل مصدومیت دو بازی ابتدایی تیم ملی استرالیا در جام جهانی زنان را از دست خواهد داد.
فرشته فزونی به بیماران دیابتی توصیه کرد که از مصرف مواد غذایی با سدیم بالا مانند غذا‌های شور، کالباس، سوسیس، چیپس، پفک و غذا‌های کنسروی، سس کچاپ، سس‌های سالاد، ترشی و انواع شور‌ها پرهیز کنند.
در ایران تاکنون دو گونه خشکی زی از این خانواده، یعنی مار کبری و کفچه مار به ثبت رسیده بود و با ثبت این گونه جدید تعداد مارهای خانواده کبری در کشور به سه مورد رسید که به شدت سمی بوده و همانند سایر اعضای هم خانواده خود سم آن از نوع موثر بر اعصاب است.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
احتمالاً می‌دانید که باید از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید. اما همچنین باید مراقب آبمیوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و چای شیرین باشید، زیرا سرشار از شکر هستند. مقادیر زیاد قند آسیب عصبی را به دنبال دارند چرا که باعث بروز التهاب می‌شوند.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
باشگاه لیدز یونایتد با توجه به نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس، خود را برای ایجاد تغییر در کادر فنی تیم آماده می‌کند.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
وزیر بهداشت گفت: مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی "سم" خفیف باعث ایجاد مسمومیت دانش‌آموزان شده است.
سم، فقط به‌شکل نوشیدنی یا خوراکی وارد بدن نمی‌شود، گاهی‌اوقات به‌صورت احساسات مخرب وجودتان را مسموم می‌کند. یکی از این احساسات سمی، نفرت است که درون‌تان را مسموم و نابود می‌کند. این سم مهلک می‌تواند به روح و جسم‌تان نفوذ کرده و نه‌تن‌ها به شما، بلکه به اطرافیان‌تان هم صدمه بزند. برای حفظ سلامت روح و روان و جسم باید بدانید چگونه نفرت را مهار کنید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
براساس نتیجه یک مطالعه تازه بر روی بیش از ۱۹۷ هزار نفر در بریتانیا که بیش از نیمی از آنان زن بودند خوردن زیاد مواد غذایی فوق فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان و مرگ ناشی از سرطان به ویژه سرطان تخمدان را افزایش می‌دهند.
خوابیدن روی زمین فواید زیادی دارد که به آن پرداخته ایم.
پس از دو سال ممنوعیت، واردات ۱۹ قلم سم کشاورزی به کشور آزاد شد.
پس از دو سال ممنوعیت، واردات ۱۹ قلم سم به کشور آزاد شد.
غذاهایی با میزان کربوهیدرات بالا مثل نان سفید، برنج، سیب زمینی و ذرت را محدود کنید.
چای لیندن یک چای گیاهی است که از برگ‌ها، گل‌ها و پوست درختانی با گونه‌های Tilia به دست می‌آید و از آن به صورت یک داروی گیاهی برای کاهش التهاب و تورم و همچنین نوشیدنی آرمش‌بخش استفاده می‌شود.
زنجبیل ادویه مقوی برای سیستم گوارشی است. ترکیبات و ساختار زنجبیل به گونه‌ای است که به گردش خون کمک می‌کند. ضدالتهاب و برای زخم معده مفید است. دارای آنتی اکسیدان بوده و بهترین گیاهی است که باعث پاکسازی سیستم گوارشی از سموم می‌شود.
ماریانو سیگمان پژوهشگر در کتاب خود تحت عنوان «قدرت واژگان» علم پشت ظرفیت فوق‌العاده مکالمه و چگونگی داشتن یک گفتگوی پربار را بررسی می‌کند.
چربی‌های ترانس مصنوعی با پمپاژ هیدروژن به روغن‌های غیراشباع مانند روغن سویا و ذرت، ساخته می‌شوند تا آن‌ها را به چربی‌های جامد تبدیل کنند. آن‌ها در بسیاری از غذا‌های فراوری شده مانند مارگارین، میان‌وعده‌ها و محصولات پخته شده بسته‌بندی شده وجود دارند. با این حال، مطالعات نشان داده است که مصرف چربی ترانس باعث التهاب می‌شود و آثار منفی بر سلامت قلب دارد.
پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می‌گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده‌اند بوده یا نه. تمام افرادی که آن شب در بیمارستان بودند آزمایش دادند. پس از آزمایش مشخص شد که سم یونجه در شربت وجود داشته است، اما نمی‌دانیم چرا علت اصلی را بازگو نکردند.
گرمی-نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود زودهنگام به انتخابات مجلس سم مهلک در مسیر توسعه شهرستان گرمی است.
اثر مهم سم مندز، یکی از نمونه‌های برجسته سینمای جنایی است که متکی بر یک فیلمنامه اقتباسی پر جزئیات، تماشاگر را در معرض داوری‌هایی دشوار پیرامون جنایتکاران می‌اندازد که به گونه‌ای متفاوت از کلیشه‌های مرسوم به تصویر کشیده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ