گرمی-نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود زودهنگام به انتخابات مجلس سم مهلک در مسیر توسعه شهرستان گرمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
حرفهای روز گذشته هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، فرضیه‌های جدید در مورد نقل و انتقالات تراکتور را به وجود می‌آورد.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
یک کارشناس حوزه معدن ضمن تشریح مخاطرات تاسیس واحدهای جدید فولادسازی، گفت: عدم وجود زیر ساخت‌های لازم (نقدینگی و سرمایه در گردش، جاده، ریل و …) برای این طرح‌ها باعث اسراف در منابع ملی می شود.
شاگردان پاکو خمس با وجود دریافت دو گل زودهنگام نتیجه بازی مقابل اورنبورگ را تغییر دادند.
احتمال جدایی عارف غلامی از استقلال وجود دارد؛ جالب اینکه ممکن است عارف آقاسی جایگزین او در تیم نکونام شود.
باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات زودهنگام نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
جیانیس آنتتوکنمپو، ستاره معروف تیم میلواکی باکس بعد از حذف زودهنگام تیمش از پلی آف NBA گفت: «در ورزش شکست وجود ندارد.»
با وجود آن که نتانیاهو در نظر داشت تا سفر سه روزه به آلمان داشته باشد، اما بحران داخلی در مناطق اشغالی فلسطین باعث شد تا او برنامه های خود را نیمه تمام در برلین رها کند و به تل آویو بازگردد.
برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن تنها ده دقیقه بعد از ورود به زمین، اخراج شد.
با وجود تلاش بسیار بایرن، الکساندر نوبل برای بازگشت زودتر از موعد به این باشگاه تمایلی ندارد.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به موفقیت تیمش با وجود ناکامی ملی‌پوشان این باشگاه در جام جهانی امیدوار است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.
با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه‌شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.
رئیس جمهور عراق گفت که بحران سیاسی در این کشور به پایان رسیده است و تصمیمی برای برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
مهر امسال با وجود افزایش نسبی بار ترافیک و انتظار بازگشت زودهنگام آلودگی هوا به آسمان تهران به محض ورود به نیمه دوم سال، به دلیل دمای نسبتا بالای هوا عملا زمینه حبس آلاینده‌ها در لایه‌های پایینی جو وجود نداشت و راه برای خروج آلاینده‌ها از آسمان تهران باز بود.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
سمنان- استان سمنان نزدیک به چهار میلیون هکتار مرتع قابل تعلیف دارد اما چرای زودهنگام، ورود نامناسب دامداران و خشک‌سالی طی سال‌های اخیر خسارات فراوانی را به این مراتع وارد کرده است.
ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که بدون تحقق برخی شروط امکان برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ