عینک‌های دید در شب هلیکوپتر برروی کلاه نصب می‌شوند و نیروی الکتریکی آن‌ها توسط یک بسته باتری که روی پشت کلاه نصب شده، تامین می‌گردد. کاربر با استفاده از این ابزار، مثل هر دستگاه نوری دیگری، گزینه‌های مختلفی برای تنظیم تناسب و زوم کردن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
تصاویر فیلمبرداری شده از خرس قهوه‌ای توسط دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر را تماشا میکنید.
لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در پیامی در صفحه توییترش مدعی شد: شایعات تایید می‌شود. آژانس در حال حاضر توانسته است نصب دوباره دوربین‌های خارج شده و دیگر [تجهیزات نظارتی]را آغاز کند. انتظار می‌رود که این روند در چند روز آتی به سرانجام برسد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس با انتشار استوری در صفحه مجازی خود به اظهارات اخیر سردار رادان درباره دوربین‌های طرح حجاب واکنش جالبی نشان داد.
سعیدی درباره این‌که رئیس قوه قضائیه در اظهارنظری تاکید کردند در مسئله حجاب بگیر و ببند جواب نمی‌دهد اما شاهد برخی از رفتارهای تند و اظهارنظرها از تریبون‌های عمومی هستیم، چقدر ضرورت دارد تصمیم‌گیران در مسئله حجاب این نگاه را داشته باشند، گفت: متاسفانه یکی از چالش‌ها و آسیب‌های کشور همین نگاه برخی از تندروها به موضوعات و مسائل کشور است.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
دوربین‌ها مونوئرا مونترو، داور ال‌کلاسیکو، را در حال صحبت با ادر میلیتائو در مورد دلیل کارت زرد وینیسیوس شکار کردند.
دوربین‌ها مونوئرا مونترو، داور ال‌کلاسیکو، را در حال صحبت با ادر میلیتائو در مورد دلیل کارت زرد وینیسیوس شکار کردند.
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
بهزاد غلامپور در ثانیه های پایانی دیدار با سپاهان و به دور از چشم دوربین های تلویزیونی، از کنار زمین اخراج شد.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
بررسی دوربین‌ها نشان می‌داد سرقت‌ها از سوی یک نفر، اما با دو شگرد صورت می‌گیرد. شگرد اول به بهانه برداشتن پول از داخل خودرو بود، اما در شیوه دوم سارق سرویس طلایی را انتخاب و در فرصتی مناسب با مشابه آن که بدلی بود جا به جا می‌کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
نیمار سرانجام از شر مصدومیت مچ پا خلاص شد و دیشب در بازی مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی حاضر شد و گلزنی هم کرد.
بازی دوستانه ایران با تونس پیش از آغاز جام جهانی هماهنگ شده است.
یکی از موضوعات سوال برانگیز جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، نحوه شمارش آرای نمایندگان مجلس بود؛ آرایی که جلوی دوربین‌ها شمرده شد.
تصاویری از اقدامات آشوب گرایانه لیدرهای اغتشاشات اخیر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اقدامات آشوب گرایانه لیدرهای اغتشاشات اخیر را مشاهده می‌کنید.
وزیر کشور اذعان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
باشگاه استقلال مجددا اعلام کرده اجازه حضور دوربین‌های فیلمبرداری را نخواهد داد.
باشگاه استقلال مجددا اعلام کرده اجازه حضور دوربین‌های فیلمبرداری را نخواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ