مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده‌اند که اگر تا پایان جولای قراردادش را تمدید نکند، او را می‌فروشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.
آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری سن ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.
باشگاه پاری سن ژرمن تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند واکنشی از کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بگیرد.
پاری سن ژرمن تصویر کیلیان امباپه را از پوستر حامی مالی این باشگاه حذف کرد.
درحالیکه بن‌بست در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ادامه دارد او در شهر پاریس با رزروهای این تیم تمرین کرد.
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
پاری سن ژرمن در یکی دو روز آینده اردوی پیش‌فصل تابستانی را در حالی رسما آغاز می‌کند که کیلیان امباپه در این اردو حضور نخواهد داشت اما نیمار در اختیار لوئیس انریکه است.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
پاری سن ژرمن معتقد است کیلیان امباپه از قبل برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان 2024 موافقت کرده است.
راه حل به این سادگی نیست که پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم 200 میلیون دلار درخواست کند. این بازیکن باید عملیاتی را بپذیرد که در آن 150 میلیونی که تا ژوئن 2024 قرار بود کسب کند را از دست ندهد.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند باشگاه پی‌اس‌جی برای راضی کردن کیلیان امباپه به ماندگار شدن و نه گفتن دوباره به رئال مادرید به او پیشنهادی نجوم ارائه کرده‌اند.
پاری سن ژرمن که ممکن بود به دلیل مبلغ پاداش کیلیان امباپه به تخطی از قوانین فیرپلی مالی متهم شود به دلیل استفاده از ترفندی حسابداری با مشکل مواجه نخواهد شد.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
پی‌اس‌جی تلاش دارد تا قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند ولی فیلیپ لام به این بازیکن توصیه کرد که بهتر است پاریس را ترک کند.
مارکا مدعی است کیلیان امباپه اواخر تابستان گذشته از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی پشیمان شده و در تماس با رئال مادرید خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۱-۰ مغلوب بایرن مونیخ شد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، تصمیم خود برای ترک این تیم را گرفته است و در پایان فصل به احتمال زیادی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از مدیران این تیم خواسته که برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن در پرداخت دستمزد کیلیان امباپه تاخیری قابل توجه داشته و این باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ