حذف کردن صبحانه نه تنها چاقی و افزایش وزن را به دنبال دارد، بلکه کاهش وزن را بسیار سخت‌تر کرده و باعث می‌شود در ادامه‌ی روز احساس گرسنگی کاذب داشته باشید و نیاز بیشتری به تغذیه پیدا کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به ارمنستان نسبت به مداخله در امور این کشور به ویژه در قره باغ هشدار داد.
برخی فعالان در حوزه رمزارزها با سوءاستفاده از عنوان «صرافی» به ویژه در فضای مجازی، قصد تحصیل وجاهت و مشروعیت داشته و از این طریق نسبت به جلب اعتماد عمومی اقدام می‌کنند.
از شواهد امر اینطور برمی‌آید که حداقل در فضای هواداری، پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی سه امتیازی بازی پیکان را کسب کرده است.
سرمربی یونیون برلین معتقد است سه امتیاز بازی برابر لورکوزن به این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک ویژه ای خواهد کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز شاهد بارش باران ، به ویژه در غرب کشور خواهیم بود که تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
اجاق‌های گازی همچنین مونوکسیدکربن و سایر آلاینده‌هایی را تولید می‌کنند که می‌توانند اثرات شدید سلامتی در کودکان و به ویژه بیماری‌های ریوی در آن‌ها ایجاد کنند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان از تشدید آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: به هنگام بارش باران آب‌گرفتگی موقت معابر پیش بینی می‌شود و از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌خواهیم تمهیدات ویژه را نسبت به این وضعیت اتخاذ کنند.
نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان نسبت به بحران موادغذایی و گرسنگی در این کشور هشدار داد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در تلاش است تا بتواند معدود نقاط ضعفی که در بازی‌اش وجود دارد را نیز برطرف کند.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
جانشین وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق تاکید کرد که دولت های منطقه نسبت به زیان های ناشی از حضور و مداخلات خارجی و به ویژه آمریکا در منطقه باید هشیار و بیدار باشند.
وقتی ما با سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت گذاری دستوری، کنترل قیمت در زنجیره را به دست بگیریم، باعث از بین رفتن رقابت در کیفیت می‌شویم و به کیفیت تولید خودمان ضربه می‌زنیم، اما با اصلاح هدفمند یارانه کالا‌های اساسی و انتقال آن به انتهای زنجیره، سبب عدم دخالت دستوری دولت در قیمت در طول زنجیره خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ