آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اظهارات جالبی را درباره گمانه‌زنی‌های پیرامون آینده ویکتور اوسیمن مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: با وجودی که حاکمان افغانستان از قبول داشتن معاهده رهاسازی آب هریرود حرف می‌زنند، اما در عمل به جای ۸۵۰ میلیون لیتر فقط ۱۵ میلیون لیتر آب رها شده است.
سپاهان تا این لحظه لیست بودجه خود در فصل جدید را به سازمان لیگ تحویل نداده است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
ادینسون کاوانی، ستاره سابق منچستر، ناپولی و پی‌اس‌جی، به هر شکلی شده می‌خواهد از مستایا خارج شود.
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
دختر رکابزن ایران مشکلات دوچرخه سواری زنان را مطرح و صراحتا عنوان کرد، بدون انگیزه و حمایت این رشته هر سال کوچکتر می‌شود.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا و پورتو برای انتقال نیکو گونزالس به توافق قطعی دست یافتند و حالا خود بازیکن باید نظر نهایی را بدهد. دو طرف در مورد دستمزد اختلاف دارند.
انتشار عکسی از روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در یک درگیری در بازی اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با انتشار خبر پیوستن ستاره کلمبیایی به اینتر و انتقال لوکاکو به یوونتوس مورد توجه قرار گرفت.
لوییس انریکه در پاریس است و کارش را شروع کرده. پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن فقط اعلام رسمی را کم دارد.
جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، این ادعا را که شرایط این تیم بحرانی است، را رد کرد.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، درباره باشگاه‌های ایتالیایی صحبت کرده و می‌گوید در سناریویی فرضی اگر قرار باشد به ایتالیا برود فقط و فقط یک باشگاه را انتخاب خواهد کرد.
بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ