«برنامه جهانی غذا» کمک‌های خود به هشت میلیون شهروند افغانستان را قطع یا جیره بندی کردده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با راننده‌هایی که کارشان انتقال بازیکنان آکادمی از شهرهای مختلف ایالت کاتالونیا به آکادمی لاماسیا بود، قطع همکاری شده است.
رسانه‌ها با انتشار تصاویری از قطع درخت ارزشمند به خاطر نقش زن روی آن در تهران خبر دادند.
ماجرای سفر تیم ملی به کره شمالی بعد از گذشت حدود هفده سال هنوز عجیب و حتی ترسناک است.
نامزد مستقل سنای آمریکا می‌گوید که حمایت از قطع کمک مالی این کشور به اوکراین، میان قانونگذاران و همچنین مردم آمریکا روبه افزایش است.
این فلوشیپ درد گفت: بنده در چند ماه اخیر دو بیمار داشته‌ام که برای جااندازی دیسک و تحت تأثیر تبلیغات کاذب و دروغین به افراد فاقد صلاحیت علمی و غیرمتخصص مراجعه نموده و بدین ترتیب دچار قطع نخاع شده‌اند.
در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
قطع برق کار دست اقتصاد آفریقا داد
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
نتایج تحقیق کنونی نشان داد که پچ‌های فلفل قرمز تند می‌توانند به کاهش درد در بیماران دیابتی مبتلا به آسیب عصبی کمک کنند. پچ‌ها حاوی کپسایسین، ماده تند فعال موجود در فلفل قرمز هستند و می‌توانند اعصاب آسیب دیده در پای افراد مبتلا به دیابت را التیام بخشند. در برخی موارد، آسیب عصبی درمان نشده می‌تواند به عوارض جدی تبدیل شود که نیاز به قطع عضو دارد.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
‌مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی اطمینان دارد که با اجرای این طرح یارانه هیچ کسی قطع نخواهد شد و کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از معیشت و کمک به سبد غذایی خانوار در حال اجراست.
مشهد ـ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از تحویل ۸۰۰۰ والور نفتی از سوی این جمعیت به ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به حل بحران قطع گاز در شهرستان تربت جام خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از تحویل ۸۰۰۰ والور نفتی از سوی این جمعیت به ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی برای کمک به حل بحران قطع گاز در شهرستان تربت جام خبر داد.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.
هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل هشدار داد ممنوعیت کار زنان افغان از سوی طالبان، می تواند به قیمت قطع کمک های بشر دوستانه به این کشور تمام شود.
تحقیقات باستان شناسی جدید نشان می‌دهند که آبجویی حاوی مواد توهم زا ممکن است به حاکمان یک امپراتوری باستانی و پیش از اینکا‌ها در آمریکای جنوبی کمک کرده باشد تا حدود ۴۰۰ سال قدرت را حفظ کنند.
وزیر دفاع ایتالیا می گوید کشورش در نظر دارد تا زمان آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین به ارسال کمک نظامی به کی یف ادامه دهد.
پارلمان اروپا در یک اقدام تازه، دسترسی مجارستان به کمک های مالی خود را قطع می کند.
نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید که اگر حزب متبوعش در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده کنگره پیروز شود، «یک سِنت دیگر هم نصیب اوکراین نخواهد شد.»
حضور سعید مهری در دقایق پایانی بازی برابر فولادشهر، به استقلال کمک کرد.
داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد علی‌رغم تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها در اوکراین، کشورهای بزرگ اروپایی در ماه گذشته هیچ کمک نظامی به اوکراین ارائه نداده‌اند.
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ