جمعیت هلال‌احمر از تحویل ۸۰۰۰ والور نفتی از سوی این جمعیت به ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی برای کمک به حل بحران قطع گاز در شهرستان تربت جام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکنون ۱۲۰ هزار مسکن ویلایی در سراسر کشور و در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شده است.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: در یک هفته گذشته تقریباً ۳۷ هزار تن کنجاله سویا به مرغداران تحویل شد.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود.
مدیر صرافی شربیانی جزییات تحویل 230 هزار یورو پول را به صورت نقدی به مدیرعامل استقلال توضیح داد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از تحویل ۸۰۰۰ والور نفتی از سوی این جمعیت به ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به حل بحران قطع گاز در شهرستان تربت جام خبر داد.
اکبر نیکزاد از تکمیل و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول خبر دادو گفت: بیش از یکهزار واحد باقیمانده که پیشرفت مناسبی دارندحداکثر تاشهریور ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل می‌شوند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۸ هزار دلار تقلبی از یک تبعه خارجی در انزلی خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحت پوشش این نهاد تحویل داده خواهد شد.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه ۵۴ هزار برگ گذر ویژه اربعین تحویل پست داده شده است، گفت: با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من می توانید مراحل صدور گذرنامه را مشاهده کنید.
دادستان تهران گفت: پنج کانتینر «سرم» ، به تعداد ۱۸۰ هزار واحد، که در انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود، تحویل سازمان غذا و دارو شده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از تحویل ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ