ماجرای سفر تیم ملی به کره شمالی بعد از گذشت حدود هفده سال هنوز عجیب و حتی ترسناک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطع برق کار دست اقتصاد آفریقا داد
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
قطع برق افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ را با اختلال مواجه کرد.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اخطار قطع برق به ۱۴۰ دستگاه دولتی در این استان گفت: برق ادارات پر مصرف در صورت بی توجهی قطع می شود.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی شامل سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند قطع کرد.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
بردسکن ـ معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط وزارتخانه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی موقتاً قطع برق چاه موتورهای کشاورزی لغو شده است.
قطع برق ورزشگاه باهنر کرمان اوضاع عجیبی را در لیگ رقم زده است.
رسانه‌های خبری از قطع گسترده برق در اراضی اشغالی در سایه حملات سایبری اخیر علیه شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
طوفان وشرایط نامساعد جوی ناشی از آن موجب قطع برق گسترده در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا آمریکا شد.
«جورجیا ملونی» درحال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت که قطع برق کار روسیه بود.
منابع رسمی در پاکستان از قطعی گسترده برق در مناطق وسیعی از این کشور خبر دادند.
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.
دیدار لیورپول و ولوز در جام حذفی فوتبال انگلیس با حاشیه جالبی همراه شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
رئیس انجمن سیمان ضمن اشاره به قطعی ۱۰۰ درصدی و ۵۰ درصدی گاز در صنایع سیمانی، از احتمال قطعی برق این صنایع از هفته آینده خبر داد و گفت: مازوت به تنهایی نمی تواند هوا تهران را آلوده کند.
مقامات پایتخت اوکراین از احتمال قطع کامل برق این شهر خبر می دهند.
«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.
برق گرفتگی منجر به قطع دست های سیمبان شد
برق بیش از ۳۰ اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: روز دوشنبه برق ۱۶ اداره پایتخت به علت بی‌توجهی به اخطارهای لزوم کاهش مصرف برق قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ