در بیان جزییات این توقیف آمده که این لنج باتوجه به اینکه مجوز آن فقط صیادی بود بصورت غیرقانونی تعدادی گردشگر را بصورت مختلط و با پوشش نامناسب و زننده جهت تفریح دریایی سوار کرده بود که تعدادی از خانم‌ها بدون پوشش مناسب در حال شنا و... بودند که توقیف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعدادی از افراد بی‌حجاب وابسته به دشمن هستند، افزود: اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
فرمانده سپاه سومین عنصر را مکتب بزرگ اسلام عنوان و گفت: مکتب اسلام مکتبی است که استقامت و امید تولید می‌کند. آنچه می‌گویم بر اساس تجربه بیش از ۴۰ سال است. عنصر چهارم هم وجود دشمن بزرگ است. هیچ ملتی بدون داشتن دشمن بزرگ قوی نمی‌شود.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه رصد ناو همیلتون حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی امریکا، انگلیس و فرانسه توسط پهپاد و شناورهای این نیرو را تایید کرد.
سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگرچه سردار ما را شهید کردند، اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.
سراشکر سلامی طراحی گسترده دشمن در اغتشاشات سال گذشته مبنی بر سرنگونی نظام ولایی و مردم پایه و مقتدر ایران اسلامی را بخشی از پازل شوم دشمنان قسم‌خورده این نظام برشمرد و گفت: دشمن به قائمه نظام حمله کرده بود تا قاعده را بشکند. چرا که رهبری، قائمه نظام اسلامی و مردم، قاعده آن هستند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز جمهوری اسلامی از فتنه‌های دشمن با آرامش و اطمینان عبور کرده است و حرکت به سوی سازندگی هرگز متوقف نشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است که مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به ‌راهبردها و استراتژی‌های‌ خطرناک دشمن پی برده‌ایم، گفت: مستمرا آنان را تعقیب و رصد می‌کنیم‌.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما دنبال بستن تنگه هرمز نبوده و نیستیم اما اگر زمانی تنگه هرمز را به روی کشتی‌های ما ببندد ، اجازه نمی‌دهیم هیچ کشتی از خلیج فارس خارج شود.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه با چشمان باز دشمنان را رصد می کند و آن ها به زودی تاوان شرارت های خود را خواهند داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وظیفه اصلی ما هوشیاری، رصد و محو تهدیدات از مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تاکنون یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ