منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، آسمان و زمین جنین را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند و گزارش‌ها از ادامه این حملات حکایت دارد.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
گروه «عرین الاسود» اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی در کمین نیروهای این گروه در اردوگاه العین افتادند.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود با انتشارر بیانیه ای اعلام کرد که قطار مقاومت در کرانه باختری به حرکت افتاده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود در کرانه باختری به صهیونیست ها درباره تداوم مقاومت هشدار داد.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری مردم فلسطین را به هوشیاری و وحدت صف دعوت کرد و گفت که صهیونیستها جایی در سرزمین فلسطین ندارند.
گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای خبر بازداشت فرمانده خود را تکذیب کرد.
جدیدترین بخش برنامه «ما خفی اعظم» به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری پرداخت.
گروه مقاومتی عرین الاسود درپی یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به نابلس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که رزمندگان این گروه از هر زمان دیگری قویتر هستند.
حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده و همزمان گروه عرین الاسود خواستار آمادگی فلسطینی ها در برابر یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی شده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات‌های غافلگیر کننده تهدید کرد.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه حمله گسترده‌ای را به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری انجام دادند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته دست به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود که مدتی است در کرانه باختری به ویژه نابلس فعالیت خود را آغاز کرده وعلیه اشغالگران دست به عملیات‌های مقاومتی می‌زند،خیلی زود به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» با صدور بیانیه ای مسئولیت عملیات تیراندازی به یک نظامی صهیونیست در نزدیکی نابلس را برعهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ