تعداد زائران ایرانی که تا پایان امروزاز عربستان خارج می شوند  از ۳۰ هزار نفر عبور می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
یک مقام طالبان اعلام کرد که در یک سال گذشته، بیش از ۹۵۲ هزار پناهنده افغان از کشورهای جهان، از جمله از ایران و پاکستان، به کشور بازگشته‌اند.
۲ کارخانه متوقف در استان فارس که با رفع موانع و مشکلات قضایی، احیاء شده‌اند، همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، به چرخه تولید بازگشتند.
کریم باقری می‌گوید خبر جدیدی درباره بازگشت او به جمع کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، معتقد است که بازگشت رافائل لیائو نمی تواند تاثیر چندای در روند بازی امشب داشته باشد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران که بیش از سه ماه مصدوم بود، سرانجام به لیست باشگاه آاک یونان بازگشت.
دو تساوی با هدایت رضا عنایتی باعث شده تا نفت مسجدسلیمان بیش از همیشه امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از ۵۰ هزار خودرو در بورس کالا بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
غلامعلی رجایی گفت: اکنون روابط ایران با غرب نسبت به گذشته بسیار تیره‌تر است اما این شرایط دلیل نمی‌شود به فکر بازگشت به برجام نباشیم.
شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.
شاخص کل امروز با رشد بیش از هزار واحدی مواجه شده است.
شاخص کل که امروز بیش از ۱۰۰۰ واحد در ابتدای معاملات ریزش کرده بود در انتهای معاملات با صعود ۳۰۰۰ واحدی مواجه شد.
سخنگوی دولت در نشست خبری: بیش از ۲۷۰۰ نخبه که از کشور خارج شده بودند به کشورمان بازگشتند.
آرامش یک جامعه بیش از آن‌که با عینیت یا کنش‌های عملی گره خورده باشد، در ابتدای امر موضوعی «ذهنی» است. بدین معنا که آرامش یک اجتماع نیازمند آرامش در اذهان است. ذهن‌های آرام، آرامش را در میدان عینی متبلور می‌کنند و ذهن‌های ناآرام، خشونت، اعتراض و ناآرامی را به جامعه تزریق می‌کنند
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بیش از سه میلیون از زائرانی که به عتبات رفته بودم به کشور بازگشتند، گفت: زائران کمترین توقف در مرزها را برای رسیدن اتوبوس ها دارند.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشیم و دولت توانسته بسیاری از پول‌های بلوکه شده نفتی را به خزانه کشور برگرداند. با این پول‌های برگردانده شده هم بخشی از بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کردیم.
وزیر اقتصاد از اجرایی شدن وعده بازگشت مالیات و عوارض ارزش افزوده شرکت‌ها به استان‌ها خبر داد و گفت: منابع ۳۵۰۰ شرکت با بیش از ۶.۵ هزار میلیارد تومان به همان استان باز می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ