‎توفان شن، امسال در شمال سیستان‌وبلوچستان غوغا کرده و فعالیت‌ امدادگران هلال‌احمر زیر شلاق بادهای ۱۲۰ روزه ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» مشغول خدمت رسانی به مهمانان امیرالمومنین(ع) هستند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به مبلغ 660 هزار میلیارد ریال نقطه‌عطفی در تاریخ فعالیت‌ این بانک محسوب می‌شود که با تلاش، تعهد و پشتکار طیف وسیعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و این بانک محقق شد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به حضور ۵۱ تیم عملیاتی در عملیات جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر آب ۶۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
توسعه هوش مصنوعی را محدود نکنید بلکه گسترش سیستم ‌های هوش مصنوعی را در هر حوزه ‌ای از فعالیت ‌های انسانی مهار کنید.
فعالیت ‌واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می‌یابد.
امدادگران ایرانی برای نجات کودک ترکیه‌ای از زیر آوار مشغول فعالیت هستند.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی ۲ هزار و ۲۸۲ امدادگر در ۲۸ استان کشور، در ۹ روز گذشته خبر داد.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
اعضای هیئت مدیره استقلال هر یک پس از پایان جلسه در جملاتی کوتاه از ادامه فعالیت‌ ساپینتو در این تیم حمایت کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت سامانه امدادیار، از عضویت حدود ۶۵ هزار امدادگر در این سامانه خبر داد.
اهواز- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: از سرگیری صادرات از مرزهای استان پیگیری شده اما طرف عراقی هنوز آمادگی خود را برای از سرگیری صادرات اعلام نکرد.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر پاکستان درباره آخرین وضعیت سیل‌ زدگان و فعالیت‌ های کمک‌ رسانی در این کشور تلفنی گفتگو کردند.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ