سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون در حوزه صنایع دستی مقرر کرد که سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع ، عرضه و صادرات صنایع دستی تنظیم شود.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم با هدف بررسی موانع موجود در حوزه آموزشی و یادگیری با حضور فعالان مرتبط با این حوزه بررسی شد.
سازمان نوسازی مدارس کشور شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس را در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
سند اجرای بخش‌هایی از یادداشت تفاهم دادستانی کل جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل جمهوری تاجیکستان در راستای توسعه روابط قضایی دو کشور به امضا رسید.
کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سند از ۳ قسمت، ۲۲ سرفصل و حدود ۳۰۰ حکم قانونی تشکیل شده است.
در سیصد و شصت و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، موضوع بازنگری سند ملی علوم و فناوری های سلول های بنیادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
یادداشت تفاهم همکاری سه جانبه بین صندوق توسعه حمل و نقل ایران، شورای هماهنگی حمل و نقل اوراسیایی و مرکز توسعه اقتصادی کشورهای مشترک المنافع (CIS) در مسکو به امضا رسید.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ سند توسعه بخش تعاون توسط رئیس‌جمهور در ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برای اجرا خبر داد.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
رئیس سازمان فضایی گفت: بر اساس چشم انداز سند فضایی کشور در کنار اهمیت دادن به توسعه بومی به توسعه کسب و کارها و بهره مندی شهروندان از خدمات فضایی تاکید شده است.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت:تدوین نقشه راه صمغ‌های بومی کشور و چارچوب کلی سند ملی توسعه زعفران از اقدامات این موسسه به شمار می رود.
ایران و روسیه در زمینه‌های طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی، توسعه زیرساخت‌ها به صورت مشترک و برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، سند همکاری امضا کردند.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو» را برای اجرا ابلاغ کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو تصویب شد.
دبیر شورای عالی اتقلاب فرهنگی با اشار ه به تصویب سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو گفت:رتبه پنجم در ثبت استانداردهای نانو نشان از تکمیل زنجیره علم، پژوهش، نوآوری و کسب و کار در حوزه نانو است.
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و به تصویب رسید.
پیش نویس سند نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی که با مشارکت نخبگان دانشگاهی، صنعتی و بخش خصوصی در مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شده بود، منتشر شد.
معاون گردشگری کشور گفت: پیش نویس گردشگری سلامت آماده شده و آن را با حضور کارشناسان بررسی می‌کنیم.‌
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز اجرایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ