منابع فلسطینی از بازداشت شماری از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی با هجوم به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از مردم فلسطین را بازداشت کردند.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت خبر داد.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
سرویس های اطلاعاتی عراق از بازداشت ۱۱ تروریست داعش در ۴ استان این کشور خبر داد.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
پس از آغاز اعتراضات امروز در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه روز گذشته، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه از مسئولان استان مربوطه خواسته‌ایم متهم را به خوزستان ارجاع دهند تا با همکاری مسئولان مربوطه و دستگیرشدگان بتوانیم پازل‌های مختلف طراحی این حمله تروریستی را شناسایی کنیم، ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده قطعا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد و پرونده را سریعا به نتیجه خواهیم رساند.
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری ۱۱ تَن از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ