سالاری گفت: هوشمندسازی در حوزه زنجیره انتقال و توزیع سوخت اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا شکاف های قیمتی با کشور های همجوار بالا است که زمینه قاچاق را فراهم می‌کند و انحراف در مصرف به وجود می‌آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی از بانک‌های خصوصی در تسهیلات‌دهی نسبت به سپرده در برخی از استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انحراف اتوبوس در ۷۰ کیلومتری محور شهربابک به انار ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده و سقوط در گودالی در بنگلادش، دست کم ۱۹ کشته برجای گذاشت.
کارشناس حوزه جمعیت ضمن هشدار درباره انحراف از سیاست‌های افزایش جمعیت گفت: فرصت بازسازی هرم سنی جمعیت در حال از بین رفتن است.
ساکت الهامی پس از انصراف از هدایت تیم ملی امروز تمرینات تیم خود را برای مصاف با مس رفسنجان ادامه داد.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
کشتی گیران اعزامی کشورمان به رقابت های بین المللی جام ابراهیم مصطفی مصر با کسب ۲ مدال طلا به کار خود پایان دادند.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده نیشابور به سبزوار ۲ مسافر مصدوم بر جای گذاشت.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
رئیس جامعه هتل‌داران گفت: تعداد قابل توجهی از گردشگران خارجی در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف شوند.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
در حادثه انحراف اتوبوس در جاده سبزوار به نیشابور ۲۵ مسافر اتوبوس دچار حادثه و مصدوم شدند.
شیراز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: نیروهای جان برکف انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
قرار بود در رقابت‌های شطرنج سینکفیلد، فیروزجا به مصاف کارلسن برود که با انصراف قهرمان شطرنج جهان از مسابقات، این مهم اتفاق نیفتاد.
بعد از تعلل ممفیس دیپای در فسخ قرارداد با بارسلونا، یوونتوس از جذب این بازیکن منصرف شده و در آستانه توافق با آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی مارسی قرار دارد.
ستاره قدیمی والیبال مصر از حضور در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان انصراف داد.
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ