سرپرست استقلال ابراز امیدواری کرد در سه هفته پایانی لیگ برتر همه چیز عادلانه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلی برایت، کاپیتان تیم ملی زنان انگلیس، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا در فینال جام جهانی زنان ابراز ناامیدی کرد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
سرپرست تیم امید ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه طلسم چندین ساله ناکامی برای رفتن به المپیک شکسته شود.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
اریک تن هاخ پس از تساوی 2-2 تیمش با تاتنهام و در آستانه نبرد یکشنبه با استون ویلا در نشست خبری شرکت کرد و درباره موضوعات گوناگونی حرف زد.
سرمربی پرسپولیس با بیان این که چاره ای جز پیروزی بر مس کرمان ندارند گفت: اینکه با بیانیه و مصاحبه قبل از بازی داور را تحت فشار بگذاریم غیرحرفه‌ای است و امیدوارم فردا همه چیز عادلانه باشد.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
کاپیتان نساجی با وجود بازی در پست دفاع، در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته است.
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با اورتون ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد گابریل مارتینلی، گفت که امیدوار است باشگاه با بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا نیز به توافق برسد.
محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
هافبک پرسپوليس بعد از ادامه حضور در این تیم، امیدوار به تصمیم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات گروهی است.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
نواک جوکوویچ در مورد چشم‌انداز دیدار با دانیل مدودف روسی در نیمه نهایی مسابقات ATP-250 در آدلاید (استرالیا) صحبت کرد.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد فردا آرژانتین با لیونل مسی قهرمان جام جهانی شود.
بازیکن سابق تیم ملی ایران برد مقابل ولز را به همه مردم کشور تبریک گفت.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود، انتقال پیروز به پارک پردیسان اواخر فرودین ماه سال ۱۴۰۲ اتفاق می‌افتد و امیدواریم که بتوانیم خوی طبیعی و توانایی زندگی در طبیعت را به او برگردانیم.
هافبک استقلال می‌گوید هواداران این تیم به جا انتظار برد در همه مسابقات را دارند.
فغانی داور بین المللی فوتبال گفت: امیدوارم قول مسئولین فوتبال ایران برای VAR عملی شود چون همه حرف‌ها آرشیو می‌شود.
با گذشت شش ماه از جنگ در اوکراین، هم‌اکنون این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا می‌توان به پایان قریب‌الوقوع این جنگ امیدوار بود یا همه چیز نشانگر این است که جنگی فرسایشی و طولانی در پیش است؟
مدافع پیکان می‌گوید همه موقعیت‌ها در دربی تدارکاتی خودروسازان تبدیل به گل می‌شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ