ارسلان مطهری پس از تماس بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز به همراه بازیکنانی که از فهرست بازی با مس کرمان خط خورده‌اند، تمرین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه پلیس از سرشماره‌های شخصی اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند، تصریح کرد: پلیس پیامک اخطار یا اطلاع رسانی را با سرشماره police ارسال می‌کند؛ پس شهروندان دقت داشته باشند دریافت هر نوع پیامک با شماره‌های شخصی حتی اگر حاوی اخطار، احضار، اطلاع رسانی و ... باشد کلاهبرداری است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سلاح مقاومت ۱۷ سال است که در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرده است، گفت: ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هشت سال است که یک بازار انحصاری سرویس پیامک انبوه بین هشت شرکت متمرکز شده است که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
محققان کشور در یک مقاله بین الملی به بررسی و معرفی بیشتر مسیرهای پیام رسان مشترک در تکوین سرطان کبد پرداختند تا پیشرفت های درمانی در این زمینه به روزتر شود.
پیام و بیژن حیدری پس از قضاوت موفقیت‌آمیز بازی استقلال و پرسپولیس، در این هفته لیگ برتر استراحت خواهند کرد.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه این کشور از پیامدهای ناشی از زلزله اخیر رنج می برد، افزود: پیام شاه اردن مرهمی برای زخم سوریه است.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
کریستیانو رونالدو در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسلونا برای باشگاه سابق خود آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.
کریستیانو رونالدو در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسلونا برای باشگاه سابق خود آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
رئیسی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت محکم‌تر شدن پیوندهای وحدت و محبت بین برادران شیعه و سنی را در سایه پرچم مسلمانی دانست.
سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ابراز خرسندی کرد.
محقق ارشد این پژوهش نتایج به دست آمده از این تحقیق را بسیار کاربردی می‌داند و می‌گوید: «در دنیایی که افراد به طور فزاینده‌ای به «ارتباطات رسانه‌ای» مانند ایمیل، پیامک، پست‌های فیس‌بوک و کامنت‌ها تکیه می‌کنند، آگاهی از اثرات این سبک از زندگی ضروری است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ