مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه ۱۸میلیون لیتربنزین در منطقه تهران از ابتدای سال،گفت:این مقدار مصرف معادل ۲۵درصد مصرف کل کشور ونیازمند مدیریت مصرف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
سخنگو صنعت برق گفت: افزایش ۵ هزار مگاواتی مصرف برق در روز جاری یک رشد ۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با رشد مصرف‌های ۲، ۳ و ۴ درصد، عدد بزرگی محسوب می‌شود.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بر اساس اعلام شرکت مدیریت شبکه برق؛ با توجه به افزایش دما در اکثر نقاط کشور میزان مصرف برق در کشور ۱۲ و نیم درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی از افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: عرضه نظام‌مند بنزین نیازمند استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است.
بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مصرف بنزین در ۲۴ ساعته گذشته به رقم ۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱.۳ درصدی را نشان می دهد.
میانگین مصرف بنزین کل کشور در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰، ۲۰.۶ درصد افزایش یافت.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت:۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف آب در اسفند ماه بیشتر شده است.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به زمان مشابه هفته پیش، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
دادرس گفت: به علت برودت هوا۲۰ تا ۳۰ درصد جایگاه های سی ان جی ها تعطیل هستند که علت این امر افت فشار در پایانه‌های گاز رسانی مناطق شمالی و مناطق سردسیر کشور است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در چند استان سی‌ان‌جی قطع شد و فشار مضاعفی روی دوش شرکت پخش آورد و مجبور شدیم مصرف بنزین در استان‌های شمالی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.
رئیس مرکز کنترل مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۳ میلیون مترمکعب بوده و نسبت ابتدای دی‌ماه ۱۸ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مصرف سوخت مایع تحویلی به نیروگاه‌های کشور امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس مرکزراهبردی شرکت ملی گاز گفت: پیش بینی مصرف گاز برای روز جاری ۵۹۰ تا ۶۰۰ میلیون مترمکعب است که نسبت به شنبه گذشته که ۵۴۰ میلیون متر مکعب بود که افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز را نشان میدهد.
رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت:میزان افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به هفته گذشته، یک درصد بوده است.
معاون مدیر در تامین فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در سه ماهه تابستان امسال روزانه به طور متوسط ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات صفر تا صد وضعیت دخانیات در ایران را بررسی کرد و گفت: مصرف قلیان در افراد بالای ۱۸ سال ۲۸ درصد افزایش شده است.
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات صفر تا صد وضعیت دخانیات در ایران را بررسی کرد و گفت: مصرف قلیان در افراد بالای 18 سال 28 درصد افزایش شده است.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ