یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
ما چیزی به اسم اینترنت ملی نداریم، یک شبکه داخلی وجود دارد که ارتباطات درون آن جریان دارد، در داخل این شبکه انواع اطلاعات جریان دارد.
مساله مهم این بود که منتفی شدن موضوع ثبت‌نام برای هنرستان دخترانه شیراز و ۶۱ دختری که منتظر فراخوان برای روز آزمون عملی بودند، با بهانه‌هایی مثل مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبار درحالی مطرح می‌شد که هنرستان پسرانه از دانش‌آموزان پسر ثبت‌نام کرده بود.
ادهم، دکترای ارتباطات و پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی گفت: اعمال محدودیت و زیست با فیلتر در فضای دیجیتال برای چنین جامعه‌ای، شاید مورد پذیرش باشد ولی درباره ما چنین چیزی پذیرفته نمی‌شود و آسیب‌های بسیاری به بار خواهد آورد، چراکه بخش قابل‌توجهی از هویت‌یابی نسل زد و مسائل زیستی‌اش مرتبط با فضای آنلاین است و نمی‌توان به همین راحتی آن را نادیده گرفت یا محدود کرد.
عیسی زارع‌پور درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لغو محدودیت‌های اینترنتی گفت: نامه‌ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه‌ها را منتشر می‌کنند، ما جواب نامه ایشان را می‌دهیم. اطلاعی از نامه دفتر رئیس‌جمهور ندارم.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: بخشی از محدودیت‌ها در پلتفرم‌ها در یک الی دو دهه گذشته اعمال شده که حالا شاید دلایل این محدودیت از بین رفته و قابل بازنگری باشد
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.
زارع‌پور گفت: درباره محدودیت شبکه‌های اجتماعی و اینکه آیا فروش فیلترشکن مجاز است یا خیر گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از ابزار‌های موسوم به فیلترشکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه‌ها و گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها و رایانه اینگونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکر‌ها را به گوشی‌های مردم‌تسهیل می‌کند؛ به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می‌توانند، از این ابزار‌ها استفاده نکنند.
محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روز‌های گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است و تنها محدودیت موجود برای دو پلتفرم مذکور است که تصمیم‌گیری درباره آن‌ها به دلیل نقض قوانین حاکمیتی و نقشی که در ایجاد آشوب داشتند باید در مراجعی که ذی‌صلاح هستند، صورت گیرد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌هایی که در روزهای گذشته برای اینترنت بین‌الملل وجود داشت، دو روز است که اعمال نمی‌شود و محدودیت‌ها فقط برای اینستاگرام و واتس اپ اعمال می‌شود.
زارع پور گفت: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودیت های ایجاد شده در برخی پلتفرم‌ها بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بود و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادعای اعمال محدودیت و قطع اینترنت در روزهای آینده را تکذیب کرد.
وزیر ارتباطات خبر اظهاراتش در مورد قطع اینترنت در روز‌های آینده را تکذیب کرد: در روز‌های اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ