طرفداران استقلال در جریان بازی با نفت آبادان با شعارهای خود به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در آزادی اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون شک کادرفنی یکدست آبیِ تیم استقلال این روز‌ها طرفداران این تیم و البته تیم رقیب را به یاد استقلال دوران قلعه نویی و یا پرسپولیس یحیی گل محمدی می‌اندازد.
غیبت چند بازیکن استقلال در بازی دوستانه با هوادار ابهام‌هایی را در ذهن طرفداران به وجود آورده است.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
طرفداران پرسپولیس و استقلال حضوری پرشور در ورزشگاه آزادی داشته‌اند.
از جمع بازیکنان کنونی استقلال چهار نفر سابقه گلزنی در دربی را دارند و امیدوار به تکرار این لحظه هستند.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل حمایت از تماشاگری که به زمین آمده بود، با ماموران انتظامی مجادله کرد که این اتفاق برای دقایقی جو سکوهای طرفداران آبی را ملتهب کرد.
از لحظاتی پیش طرفداران پرسپولیس و استقلال در طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند.
پیرو پرداخت نشدن طلب آندره‌آ استراماچونی و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طرفداران این تیم برای حمایت از تیم‌شان فراخوان داده‌اند.
یک سرمایه‌دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگی رسمی خودش را برای خرید سهام این باشگاه اعلام کرد.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
هواداران فولاد در جدال با استقلال حمایت ویژه‌ای از تیمشان داشتند.
طرفداران تیم استقلال تهران استقبال مناسبی از دیدار مقابل فولاد خوزستان نشان داده‌اند.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
با تلاش مدیران باشگاه مس کرمان مجوز حضور طرفداران در دیدار مقابل استقلال صادر شد.
بلیت ارزانتر بازی پرسپولیس نسبت به دیدار استقلال، سوالاتی را در ذهن طرفداران فوتبال ایجاد کرده است.
در شرایطی که در روزهای گذشته تصویر بازیکنان استقلال در تمرینات اغلب با شلوار گرمکن منتشر می شد یکی از عکس های جدید باعث نگرانی طرفداران این تیم شد.
این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک تمام نشده بود که حمله طرفداران تیم استقلال به سرمربی استقلالی تیم اراک آغاز شد.
دیدار نوجوانان پرسپولیس و استقلال با حضور گروهی از طرفداران و تماشاگران برگزار شد.
یکی از چالش‌های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد توده طرفداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.
ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن اشاره به ویژگی های این صندوق های سرمایه گذاری به مقایسه ی چند صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت از نظر سود و بازدهی بپردازیم. به همین مبنا با استفاده از آمارها و ارقام منتشر شده از سوددهی این صندوق ها ،بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت را معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ