سردرگمی‌ها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و معلوم نیست این بازی لغو شده یا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
برجستگی‌های خورشیدی متشکل از هیدروژن و هلیوم هستند و با خارج شدن از جو خورشید، پلاسما آزاد می‌کنند. درحالی‌که در مورد علت این پدیده سردرگمی‌هایی وجود دارد، اما می‌تواند مربوط به معکوس شدن میدان مغناطیسی خورشید باشد.
مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می کند و می گوید هدفشان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
در پی سردرگمی‌های مردم در تهیه بلیت‌های اربعین، حمید رضا شهرکی رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ