اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون در وضعیت قابل قبول است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۱ مرداد) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۸۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که یک ایستگاه (سوهانک منطقه یک) در وضعیت پاک و ۲۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در هشت ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین، در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز ثبت نشده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۵ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 162 یعنی بازه ناسالم برای همه و در وضعیت قرمز قرار دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
عابد ملکی گفت: گزارشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین هواشناسی برای نیاز به تشکیل جلسه اضطرار آلودگی هوا دریافت نکردیم و طبق پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده شرایط کیفیت هوای تهران مساعد می‌شود.
شاخص کیفیت هوای تهران در صبح جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱، با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۰ برای گروه‌های حساس ناسالم است.
براساس دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون (دوشنبه ۵ دی ماه) شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۱۲۶ یعنی شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۲۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۴۴ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۵۲ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت ناسالم
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 140 یعنی بازه ناسالم و آلوده قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۷۰ یعنی قابل قبول قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ