بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
منتظر محمد با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و تبدیل به چهارمین بازیکن عراقی تاریخ این تیم شد.
بیلد لیست ورودی و خروجی های لورکوزن تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرده است.
بهروز عطایی امروز از محمد طاهر وادی در ترکیب شروع کننده تیم ملی استفاده کرده بود.
هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
در مطالعه‌ای که در ۸ مه در مجله Communications Biology منتشر شد، یک تیم بین‌المللی محققان دریافتند ژن خاصی که منجر به داشتن بینی بلندتر (از بالا به پایین) می‌شود، ممکن است نتیجه یک انتخاب طبیعی باشد. این سازگاری زمانی اتفاق افتاد که انسان‌ها قاره آفریقا را ترک کردند و باید با آب و هوای سردتر سازگار می‌شدند.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
اعضای تیم های فوتبال پایه باشگاه پرسپولیس در انتظار دریافت بخش دوم قراردادهای فصل جاری خود هستند.
صفحه فدراسیون جهانی والیبال و لیگ ملت‌ها تمجید متفاوتی از امین اسماعیل نژاد انجام داده‌اند.
هافبک هوادار موفقیت های ساکت الهامی در جام حذفی را عامل بالا رفتن اعتماد به نفسشان می داند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
سردار آزمون به شکل کاملا غیر منتظره‌ای در آستانه انتقال به مارسی قرار گرفته است.
رئیس جنبش النهضه تونس ضمن مخالفت با هر گونه دخالت خارجی در این کشور، گفت: انتظار نداریم ارتش های بیگانه دمکراسی برای ما پیاده کنند.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تبریز- زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
اراک- استاندار مرکزی با تأکید بر انتشار گزارشهای تهیه شده درباره آلودگی هوای اراک گفت: گزارش نهایی بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک مهرماه منتشر می شود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری هفته های ششم و هفتم توضیحاتی را ارائه کرد.
سرمربی تیم ملوان ابراز امیدواری کرد که تیم او نیز بازی های خانگی بعدی خود را با حضور تماشاگرانش برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ