هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 162 یعنی بازه ناسالم برای همه و در وضعیت قرمز قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (۹ تا ۱۲ مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ تیر) وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک در نواحی جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت «قابل قبول»
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۸۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که یک ایستگاه (سوهانک منطقه یک) در وضعیت پاک و ۲۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در هشت ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین، در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز ثبت نشده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۵ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری و بارش برف، باران و تگرگ همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان برفی و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین کاهش دمای تهران تا فردا ادامه دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط آلوده قرار دارد.
اعتراضات دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس هم با سرد شدن هوا و رسیدن ایام امتحانات، تا حد زیادی فروکش کرده است. فقط کانال گاندو است که همچنان برای برخی دانشجویان خط و نشان می‌کشد، تعدادی از دانشجویان هم با احکام قضایی و انضباطی مواجه شده‌اند و سایه حراست را همچنان بر سر خود حس می‌کنند و حتی معتقدند وضعیت نسبت به بهار امسال بدتر شده است
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غبارآلود و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد
همچنین، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت دو توله یوز تازه متولد شده در منطقه توران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خطری سلامت توله‌ها را تهدید نمی‌کند و در وضعیت مناسبی قرار دارند.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.این فقط پیش بینی هواشناسی است. خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت ناسالم
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ