بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از میدان‌های تهران که حوادث بسیاری دیده میدان فردوسی است.
در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلوی بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنه خیابان‌سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جاده مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد.
خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
تصویری جالب از چنار معروف امامزاده صالح در تهران؛ یک قرن قبل
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
این عکس‌ها آن تهرانی را به ما نشان می‌دهند که شاید قبلا فقط در خاطرات پدربزرگ‌ها چیزی از آن را شنیده باشیم؛ تهرانی که باغ‌های انبوهش از دامنۀ کوهستان آغاز می‌شدند و تا کیلومتر‌ها امتداد پیدا می‌کردند.
در این ویدئو که در دهه ۲۰ هجری شمسی و همزمان با اشغال تهران توسط نیرو‌های متفقین ضبط شده است، می‌توان عبور و مرور نیرو‌های خارجی در خیابان‌های تهران را مشاهده کرد.
در اینکه چرا این محل به نام جنت‌آباد شناخته می‌شود روایت‌های مختلفی وجود دارد، اما عمدتاً نظر بر این است که به علت وفور آب و قرار گرفتن اراضی در کوهپایه (و احتمالاً حاصلخیزی زمین‌های محله) این محله به «جنت» یا بهشت نامگذاری شده است. جنت‌آباد کلا بر سه قسمت است.
از دوران امیرکبیر نهاد از یاد رفته احتسابیه دوباره شکل گرفت. درواقع تا پیش از شکل‌گیری اولین بلدیه تهران بعد از دوران مشروطه شده «میرزا محمود خان آقاسی» که بعد‌ها لقب «احتساب الملک» را می‌گیرد به‌عنوان کلانتر تهران مسئولیت اداره دارالخلافه قاجاریان شهر تهران را بر عهده می‌گیرد.
طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی، اردوی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا از ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد.
عکس‌های هوایی که عکاس سوئیسی از ایران قدیم گرفته است سند مهمی از تاریخ این کشور را با خود همراه دارد.
افسران دوپینگ فیفا شبانه به محل اردوی تیم ملی روسیه رفتند.
دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال 1401 با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران درباره اختلاس میلیاردی در این سازمان توضیحاتی داد.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
شاید این سوال در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر جابه‌جایی صفحات قاره‌ای را در طی صد‌ها میلیون سال در نظر بگیریم، کاملا معقول است که بپرسیم: «کشور‌ها یا شهر‌های مختلف قبلا کجا بوده‌اند؟»
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
بر این اساس، ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ساعت ۱۲.۴۵ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ۷.۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲.۳۰ است. ساعت پایان کار مدارس خاص طبق روال قبل بر اساس مصوبه و آیین‌نامه اجرایی مدارس است.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
میدان اعدام از زمان سلطنت ناصرالدین شاه بنا شد. زمانی که تهران به‌واسطه گسترش جمعیت نیاز به توسعه پیدا کرده بود، حصار صفوی را که در همان حوالی بود خراب کردند و در محل تقاطع خیابان مولوی و خیابان دروازه غار، میدان وسیعی درست شد که بساط اعدام را در آن برپا می‌کردند.
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس، یکی از خریدهای مهم تراکتور در مارکت تابستانی امسال است.
تمرین پرسپولیس قبل از بوران شدید در تهران / رونمایی از بازیکن جدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ