سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد.
فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال «ایران نوین» در مورد خروجی این تیم بعد از گذشت ۹ ماه از زمان تشکیل و آغاز به کار و همچنین برنامه های پیش رو توضیح داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب ۱۶ نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
علیرضا طلوع کیان، سرمربی ایفاسرام اردکان و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی درباره بازگشتش به لیگ برتر و بردن تیم عطایی توضیح داد.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، از تصمیم خود مبنی بر حفظ نکو ویلیامز در زمین علیرغم مصدومیت از ناحیه سر، در جریان بازی مقابل انگلیس دفاع کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا، می‌گوید اظهاراتش به منظور توهین به تیم ملی کرواسی نبوده است.
نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فردا، دوشنبه، موکول شد.
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مورد دعوت از کانر گالاگر برای جام جهانی صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی خللی در برنامه‌های این تیم ایجاد نمی‌کند در مورد لیگ برتر و برخی اتفاقات پیرامون این مسابقات توضیح داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، درباره شرایط بد میزبانی فیلیپین توضیح داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید درگیری با حامد حدادی و تاکید بر اینکه مشکل ایجاد شده برطرف شده است، در مورد دیدار پیش رو با ژاپن و شرایط ملی پوشان برای این رقابت توضیح داد.
فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دلیل خطا زدن ایوان زایتسف توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ