علیرضا طلوع کیان، سرمربی ایفاسرام اردکان و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی درباره بازگشتش به لیگ برتر و بردن تیم عطایی توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تشریح عملکردش در مدت حضورش در این فدراسیون گفت: در این ۱۶ ماه تلاش کردم به شعارهایی که در روز مجمع داده بودم رنگ تحقق ببخشم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از آمادگی مطلوبی برخوردارند.
مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران گفت: باید راهی پیدا کنیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم، کار خیلی سختی است اما امتیاز به امتیاز می‌جنگیم.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.
مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.
مربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: منتظر مشخص شدن برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
سرمربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ اندونزی از پیشرفت این کشور در آسیا و جهان تا مشکلات و شرایط سخت تیراندازان ایرانی با فارس به گفت‌وگو پرداخت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
مربی تیم ملی تپانچه گفت: من فرزندم را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده‌ام بلکه تصمیم فدراسیون بوده است.
مربی تیم ملی تپانچه گفت: من فرزندم را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده‌ام بلکه تصمیم فدراسیون بوده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مونته نگرو و شیلی دو کشوری هستند که فکر کنم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان با آنها بجنگیم.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: اگر بازی مقابل استرالیا با برد تیم ایران همراه شود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود می‌کنیم و جهانی خواهیم شد.
مجید رحیم‌زاده گفت: احتمال اینکه تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/سوئد از گروه خود بالا بیاید دور از انتظار نیست.
نایب رییس فدراسیون اسکیت از حضور مربی خارجی در تیم ملی اسکیت خبر داد و گفت: برای تقویت تیم ملی اسکیت برد و توسعه این رشته در استانها به دنبال جذب مربی خارجی از کشورهای آسیایی هستیم.
مربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: بازی سختی با تایلند داریم و در گروه مرگ مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت و‌گو با ورزش سه به ادعای بهروز عطایی واکنش نشان داد.
مربی بدنساز تیم ملی والیبال آرژانتین به دلیل حاضر نشدن مارسلو مندز سرمربی این تیم در میکسد زون برای دفاع از عملکرد آرژانتینی‌ها به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ