سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی و بازگشایی سفارت این کشور گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
اهواز- رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: نگاه به کشاورزی و تولید نباید کوتاه مدت باشد بلکه باید با تلفیق حوزه‌های مختلف کشاورزی، تولید پایدار را برای نسل‌های آینده رقم بزنیم.
عمران خان گفتمان جدیدی مطرح کرده است. تکیه‌گاه فکری خود را اندیشه علامه اقبال لاهوری و نیز دکتر علی شریعتی قرار داده است. در همین موقعیت و بحران اخیر، عمران خان با صراحت از نهضت امام حسین علیه‌السلام و عاشورا سخن می‌گوید. گویی می‌خواهد در پاکستان سنت سنگواره‌ای شده، حاکمیت ارتش بر پاکستان را با تعدیل روبه‌رو کند.
سایت سعودی اسپورت نگاه جالبی به ترکیب فصل آینده الهلال با حضور مسی، بوسکتس، هازارد و ... داشت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
در قرون وسطی و در دوران باستان، هنر جادویی «آینه بینی» رواج داشت. Scryers آینه بین‌ها افرادی بودند که با نگاه به آینه، توپ کریستالی، آب یا سطح انعکاسی آینده را پیش بینی می‌کردند یا از یک منبع مرموز راهنمایی میگرفتند. در روم باستان، آینه بین‌ها را را specularii می‌نامیدند که به کلمات لاتین «آینه» و «نگاه کردن» پیوند داشت.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
دریابان شمخانی گفت: رفع سوءتفاهم‌ها و نگاه رو به آینده در روابط تهران-ریاض، قطعا توسعه ثبات و امنیت منطقه‌ای و افزایش همکاری کشور‌های حوزه خلیج فارس و جهان اسلام را برای مدیریت چالش‌های موجود به‌دنبال خواهد داشت.
عبدی نوشت: برجام که دو سال پیش و در دولت روحانی قابل احیا بود و اگر می‌شد، تاکنون صد‌ها میلیارد دلار تفاوت اقتصادی برای کشور داشت و امید به آینده را زنده می‌کرد، ولی اسیر این نگاه آخرالزمانی شد و به محاق رفت. نگاهی که مثل کاشتن بذر در کویر و به امید آمدن باران و رویش دیم آن بذر است. اکنون که برجام به این وضع افتاده، مذاکره‌کننده اصلی خواهان احیای آن است. نه می‌توانند گامی پیش بروند و نه گامی پس بردارند. با تاخیر در برجام نیز اجازه دادند که اعتراضات ضربه سنگینی را به اعتبارشان در سطح داخل و خارج بزند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امسال رئیس‌جمهور و سازمان برنامه و بودجه نگاه وسیعی به لایحه بودجه داشتند، گفت: صندوق پیشرفت و عدالت در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بودجه به صورت انقباضی بسته شده و افزایش ۱۰۰ درصدی فروش اوراق دولتی و افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی گواه این نظریه است.
بر اساس یافته‌های جدید دانشمندان، بدن مرد‌ها دارای هورمونی است که می‌تواند آینده و حتی نحوه احتمالی مرگ آن‌ها را پیش‌بینی کند!
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
انتخاب یک چهرهِ خودی برای سرپرستی بوکس، این امیدواری را ایجاد کرده که از سروصدا و همهمه کاذب این رشته کاسته شود البته اگر وزارت ورزش نگاه ویژه و لازم را داشته باشد.
من برای آقای خاتمی به عنوان یک روحانی خوشفکر و فرهنگی و مداراجو همیشه احترامی عمیق قائل بوده‌ام، گرچه نیش قلمم علیه برخی جنبه‌های نگاه و عملکرد سیاسی او معمولاً تیز بوده است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در این خصوص بین آقای اسلامی و گروسی اتفاق نظر وجود دارد و امیدواریم که آژانس با نگاه فنی و بر اساس آنچه که در روزهای اخیر توافق کردیم نسبت به حل و فصل برخی اتهامات که از طرف آژانس مطرح شده است، از مسیر همکاری‌های فنی اقدام کند.
ایران در زمان ابراهیم رئیسی برای ایجاد بلوک در برابر آمریکا و گسترش عمق استراتژیک خود با پیگیری روابط با روسیه، چین و آمریکای لاتین قصد دارد «نگاه به شرق» داشته باشد.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آموزش‌های ارتش همواره با نگاه به آینده و متناسب با شرایط نبردهای آینده ارائه می‌شود.
فرمانده کل ارتش گفت: دوره دافوس در حرکت آینده ارتش و نظام و انقلاب تأثیر بسیار دارد و باید با این نگاه به این دوره نگاه کرد و برای ثانیه‌ها و لحظه‌های آن برنامه داشت و از آن استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ