پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسکیت برد دختران صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در بوستان مهرگان تهران برگزار شد
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
برای سی تی اسکن گرفتن از تمساح ابتدا می‌بایست بدن او را از چند ناحیه محکم به روی تخته بست و سپس آن را زیر دستگاه قرار داد.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
اولین تصاویر از حضور اسدالله اسدی در خاک ایران را مشاهده می‌کنید.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
یک حساب کاربری مستقر در پورتسموث ادعا می‌کند که چاقو‌ها را به قیمت ۳۰ پوند می‌فروشد. این حساب کاربری بیش از ۱۰ هزار لایک و ۲۰۰۰ فالوور جمع‌آوری کرده است. ویدیو‌های تیک تاک آن دارای کد‌های QR هستند. هنگامی که اسکن می‌شود مستقیما به یک کانال تلگرام رمزگذاری شده با صد‌ها گواهی از خریداران انگلیسی وارد می‌شوید. بیش از ۲۰۰ عکس از چاقو و چیز‌های دیگر به همراه تصاویر رسید‌های پستی در این مجموعه گنجانده شده است.
هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال‌های پیچیده‌ای از احساسات انسانی هستند که توسط یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های بیان احساسات ما، گریه، شکل می‌گیرد.
اسدی در نیمه اول دیدار تراکتور با نفت آبادان دو بار موفق به گلزنی شد و با ۸ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
پیست اسکی پاپائی که در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر زنجان واقع شده است، با وسعت ۸۰ هکتار تنها پیست اسکی استاندارد استان زنجان است که به دلیل داشتن شیب نه چندان تند برای استفاده افراد آماتور نیز مناسب است. این مجموعه در میان ۲۰ پیست اسکی برتر کشور جای دارد.
تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
پیست‌های اسکی در سرتاسر اروپا مجبور به تعطیلی شده‌اند، زیرا این قاره بالاترین دمای تاریخ ژانویه را تجربه می‌کند.
وزارت ورزش: مردانی بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ