اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تاکنون به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام‌های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه Threads شرکت متا پلتفرم در اتحادیه اروپا ارائه نخواهد شد، زیرا این شرکت در حال بررسی نحوه اشتراک گذاری داده بین پلتفرم جدید و برنامه اینستاگرام است.
ممکن است چین استفاده از ابزارهای اشتراک گذاری فایل مانند ایردراپ و بلوتوث را برای جلوگیری از گسترش اخبار نامطلوب، محدود کند.
متا پلتفرمز اعلام کرده در آینده نزدیک تست هایی انجام می دهد که دسترسی به اخبار و اشتراک گذاری محتوا توسط کاربرانی خاص و ناشران را در کانادا محدود می کند.
اصفهان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر لزوم اشتراک گذاری دانش و توانمندی‌ها بین اصفهان و ازبکستان در زمینه حفظ نگهداری میراث تاریخی تاکید کرد.
نبود اینترنت پیامد‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی خواهد داشت. رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین و پلت‌فرم‌های مجازی به تعاملات اجتماعی مدرن، کنش‌گری و بیان فرهنگی تبدیل شده‌اند. بدون این فضا‌های دیجیتال، افراد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای ابراز خود، ساختن جامعه و به اشتراک گذاری ایده‌ها باشند. اشکال سنتی تعامل اجتماعی، مانند مکالمات رو در رو، گردهمایی‌های فیزیکی، و تعامل با جامعه محلی، ممکن است دوباره برجسته شوند.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
دادگاهی در برزیل رای به تعلیق موقت اپ تلگرام داد. این اپ تا زمانی که از دستور مبنی بر اشتراک گذاری اطلاعات درباره افراط گرایان و گروه های نئونازی پیروی نکند، همچنان تعلیق باقی می ماند.
دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه از گوگل خواست افشا کند که آیا اطلاعات شخصی کاربران محلی را با اشخاص و شرکت‌های ثالث به اشتراک گذاشته است یا خیر.
مدیر اجرایی تیک تاک اعلام کرد این اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی، هرگز داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد.
فناوری بلاک‌چین امکان به اشتراک‌گذاری امن و کارآمد داده‌ها بین سازمان‌ها و اشخاص را فراهم می‌کند. از این طریق می‌توان بر چالش‌های مخازن داده غلبه کرده و همکاری در جهت توسعه و بهره‌برداری مدل‌های هوش مصنوعی را برای تحلیل و پالایش ارتقا بخشید. این امر منجر به تصمیم‌گیری بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر در مورد شبکه‌های بلاک‌چین توانمند‌شده با مدل‌های هوش مصنوعی می‌شود.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
باکتری‌های دهان به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند، زیرا بسیاری از باکتری‌ها، هاگ‌هایی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند برای مدت طولانی در هوا زنده بمانند.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
سنای آمریکا لایحه ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوئی تیک تاک را در همه تلفن‌ها و دستگاه‌های دولت فدرال آمریکا تصویب کرد.
اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آنها را گمراه کرده است. همچنین اروپا نیز مشغول انجام چند تحقیق درباره این شرکت است.
شهردار تهران گفت: تحول چهارم در حوزه فناوری باید رقم بخورد و شهر را بر مدار نیاز شهروندان بر پایه فناوری تبدیل به یک شهر هوشمند کند.
فیس بوک هشدار داده به دلیل نگرانی ها درباره قانونی که این شرکت را ملزم به پرداخت هزینه به ناشران اخبار می کند، ممکن است اشتراک گذاری این نوع محتوا را مسدود کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حذف قیمت گذاری دستوری خودرو اشتراک نظر داریم، گفت: وزارت اقتصاد هنوز سهام خودروسازان را ارزش گذاری نکرده است.
سوپراپلیکیشن روبیکا امکانات ویژه خود نظیر برقراری تماس صوتی، ارسال پیام متنی و صوتی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی رایگان را برای زائران اربعین معرفی کرد.
اخیرا پست‌های متعددی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کنند اینستاگرام مکان دقیق کاربران را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد. این پست ادعا می‌کند که اینستاگرام در هنگام برچسب گذاری یک مکان در پست یا استوری توسط کاربران آیفون، مکان دقیق آن‌ها را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا درباره پیروی اپراتورهای موبایل از قوانین مربوط به نحوه اشتراک گذاری داده های مکانی کاربران تحقیق می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ