دانشگاه حمل و نقل شانگ‌های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در پکن چین معرفی کرد. این ربات قادر است از شیب‌هایی تا زاویه ۲۰ درجه عبور کند. این توانایی به پیست‌های اسکی با سختی متوسط مربوط می‌شود. او می‌تواند در هنگام فرود، مسیر را برنامه ریزی کرده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم کرده یا بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که «کدام حیوانات اجازه حضور در کشتی نوح (ع) را نداشتند» تصاویری ترسناک و عجیب از حیوانات نفرین شده ترسیم کرده است.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
دو تیم فوتبال عراقی به همراه داوران در محکومیت سوزاندن قرآن در سوئد با در دست گرفتن یک جلد قرآن کریم وارد زمین شدند.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
ایده عجیب یک هتل برای پذیرایی از میهمانانش با حضور گرگ‌ها را ببینید
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
این ربات جاسوسی روسی به شکل یک سنگ یا صخره است. نمونه اولیه آن می‌تواند حرکت کرده و تصویر و صدا را نیز منتقل کند.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
پس از تمرین تیم ملی برزیل و درحالی که وینیسیوس جونیور درحال صحبت با خبرنگاران بود، یک گربه وارد محل کنفرانس خبری شد که واکنش حاضران را در پی داشت.
یک هوادار عراقی با ارسال پیامی به مادرش از فروش جواهرات او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عذرخواهی کرد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
رئیس جمهور اوکراین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در کلاس یک مدرسه تازه بازسازی شده حضور یافت.
یک سخنگوی واتیکان به خبرگزاری فرانسه گفت که نگهبان احتمالاً دچار افت فشار خون شده است.
شب گذشته ویدیوی یک شهروند در دسته عزاداری امام حسین، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد؛ شهروندی که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی داشت./ منبع: خبرفوری
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ